beantwoord

Beeld blijft steeds hangen bij opgenomen programma's

• 29 mei 2018
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik moet Telfort hartelijk danken. Sinds ervoor gekozen is om geen afzonderlijk modem en router te leveren maar een alles-in-1 apparaat kan ik niet meer normaal naar een opgenomen programma kijken zonder dat het beeld continu blijft hangen.

Een tijd lang heb ik me kunnen redden met het uitzetten van een achterliggende (extra) router (die is geconfigureerd als accesspoint), echter deze optie werkt tegenwoordig ook al niet meer. Met die optie heb ik me nu al een paar jaar neergelegd maar nu zelfs dit niet meer werkt (werkelijk alles uitgezet en alleen de inkomende netwerkkabel en de uitgaande naar de tv-ontvanger aangesloten met nog steeds irritante freezes overweeg ik toch werkelijk om over te gaan stappen naar Ziggo. Ik wil nu onderhand een oplossing en zorgeloos TV kijken of helemaal geen TV meer kijken via Telfort. En svp geen suggesties meer in de richting van IGMP-snooping aanzetten enz, want dat lost het probleem ook niet op.

Hopelijk toch nog een oplossing!
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2018, 19:48

Hi Fletje, je frustratie kan ik begrijpen! We denken op het forum graag mee voor een oplossing. Ik heb een aantal vragen. Wellicht zit je niet op alle vragen te wachten, alleen ik vind het belangrijk om een goed beeld van de situatie te krijgen.

Blijft het beeld op beide tv's hangen? Op welke momenten blijft het beeld van een opname hangen? Is dit zo met alles opnames? Zo nee, bij welke opnames heb je hier last van? Blijft het beeld bij zowel eenmalige opnames als serie-matige opnames hangen? Helpt het als je een andere kabel op de tv-ontvanger aansluit? Of de kabel op een andere poort op het modem?

Hoor het graag van je !
Bekijk reactie

3 reacties

Sorry voor de toonzetting maar de frustratiebeker is overgelopen.
Reputatie 4
Badge +10
Hi Fletje, je frustratie kan ik begrijpen! We denken op het forum graag mee voor een oplossing. Ik heb een aantal vragen. Wellicht zit je niet op alle vragen te wachten, alleen ik vind het belangrijk om een goed beeld van de situatie te krijgen.

Blijft het beeld op beide tv's hangen? Op welke momenten blijft het beeld van een opname hangen? Is dit zo met alles opnames? Zo nee, bij welke opnames heb je hier last van? Blijft het beeld bij zowel eenmalige opnames als serie-matige opnames hangen? Helpt het als je een andere kabel op de tv-ontvanger aansluit? Of de kabel op een andere poort op het modem?

Hoor het graag van je !
Reputatie 3
Badge +8
Hi Fletje,

Net zag ik dit bericht langskomen en vroeg ik me af hoe het nu gaat met het afspelen van opnames? Blijft het beeld nog steeds zo vaak hangen? Ik hoor het graag van je zodat ik waar nodig kan meedenken voor een oplossing!

Reageer