beantwoord

BBC On Demand

• 27 mei 2019
  • 19 reacties
  • 698 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds vandaag krijg ik BBC One en BBC Two niet meer on demand. Is dit een storing? Ik heb er geen bericht over ontvangen.
icon

Beste antwoord door Galdor68 1 juni 2019, 23:23

Het niet begin gemist niet meer hebben is geen storing als deel van een nieuwe overeenkomst met BBC1 en 2 mag dit niet meer. Hier de bevestiging vanuit KPN
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @makr, de on demand werkt dus niet meer? Wat werkt er precies niet meer? Want het heeft altijd wel gewerkt? Zie je iets van een foutmelding of dergelijke?
Reputatie 1
Hoi Bart,

Er is geen foutmelding. De groene pijl ontbreekt bij BBC One en BBC Two in het menu. Kon altijd terug naar het begin (begin gemist) en een paar uur uitgesteld kijken.
Reputatie 1
Ik heb de tv-ontvanger via het menu gereset. Helaas zonder resultaat.
Reputatie 8
Badge +12
Ik ben niet zo into BBC, maar ik begrijp dus dat voor gisteren altijd wel heeft gewerkt? Plots is het gestopt? Als dat het geval is ga ik even navraag doen bij de persoon die hier alles over weet. Ik hoor het graag.
Reputatie 1
Hoi Bart,

Tot voor gisteren heeft alles gewoon gewerkt en tot op heden werkt het nu niet meer.
Met iTV op de telefoon kan ik overigens nog wel terug naar het begin.
Graag hoor ik van je hoe jij dit voor mij kan oplossen.
Reputatie 8
Badge +12
Ik ga even navraag doen hoe dit zit. Je hoort nog weer van mij.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zondag (26-05-2019) werkte BBC on demand (BBC1 en BBC2) nog en maandag (27-05-2019) niet meer. De mogelijkheid van begin gemist is gewoon verdwenen (het groene pijltje).
Reputatie 8
Badge +12
Mijn collega's zijn het aan het uitzoeken. Wanneer ik hier duidelijkheid over krijg zal ik dat zeker met jullie delen.
Het niet begin gemist niet meer hebben is geen storing als deel van een nieuwe overeenkomst met BBC1 en 2 mag dit niet meer. Hier de bevestiging vanuit KPN
Reputatie 8
Badge +10
En zo wordt het aanbod steeds verder uitgekleedt, tegen steeds verder stijgende kosten.
Het is eigenlijk té gek voor woorden... 🤢
@Enterprise al deel ik in dat op zicht dezelfde mening, ben ik wel zo reëel om het van 2 kanten te bekijken onderhandelingen gebeuren door twee partijen. We mogen al blij zijn dat we deze BBC kanalen nog hebben. Grote kans dat enkel First over blijft na een Brexit.
Reputatie 3
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-versoberen-noodgedwongen-aanvullende-tvdiensten/

Hierboven staat de reden vermeld waarom
Reputatie 1
Dank voor alle berichten. Ik vind het een groot gemis en zal kijken of ik het kan oplossen via een VPN verbinding.
Jammer dat we dit niet in een servicebericht van Telfort te lezen hebben gekregen.
Reputatie 8
Badge +12
Jat dat is helaas de situatie. Ik kan het niet mooier maken dat het is. 😞
Sinds vandaag krijg ik BBC One en BBC Two niet meer on demand. Is dit een storing? Ik heb er geen bericht over ontvangen.
Heel vervelend dat dit zomaar even gewijzigd is en dat je als klant geen keuzemogelijkheden hebt gekregen. Op de Belgische zenders werkte Begin Gemist al nooit, dus we krijgen als klant steeds minder maar moeten wel steeds meer betalen! Wanneer kunnen we nou eens echt kiezen, wat we wel en niet willen en dan ook alleen betalen voor wat we gebruiken? Dit is zoooo klantonvriendelijk allemaal.

Sinds vandaag krijg ik BBC One en BBC Two niet meer on demand. Is dit een storing? Ik heb er geen bericht over ontvangen.Heel vervelend dat dit zomaar even gewijzigd is en dat je als klant geen keuzemogelijkheden hebt gekregen. Op de Belgische zenders werkte Begin Gemist al nooit, dus we krijgen als klant steeds minder maar moeten wel steeds meer betalen! Wanneer kunnen we nou eens echt kiezen, wat we wel en niet willen en dan ook alleen betalen voor wat we gebruiken? Dit is zoooo klantonvriendelijk allemaal.

Als een zender groep in dit geval de BBC bepaalt het mag niet meer dan is er weinig keuze mogelijkheid.
Reputatie 8
Badge +12
Wat Galdor68 zegt zo is het. Wij hebben daar geen inspraak in gehad. Heel erg balen, maar helaas niets aan te doen. 😞
(TELFORT) Volgende vraag in dit kader: waarom kun je series zoals Inspector Morse op RTL8 WEL KIJKEN VANAF BEGIN en op NPO1 NIET KIJKEN VANAF BEGIN? Dit is vandaag, 19 juni 2019, het geval en ik wil begrijpen waarom dat zo is. Op de publieke omroep kun je veel series niet vanaf begin kijken.
Reputatie 8
Badge +12
Dit heeft met de rechten te maken. De zenders en de makers van de programma's bepalen welke zenders wel te zien zijn met Begin Gemist en welke niet. Zo simpel is het helaas.

Als je zeker wilt zijn dat je alles terug kan kijken, dan is opnemen de veiligste optie.

Reageer