beantwoord

Baby TV is weg en afstandsbediening werkt niet goed

• 29 juni 2020
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedenavond, 

Sinds kort missen we een aantal zenders waaronder babytv. Waarom zijn deze ineens weg? 

En onze afstandsbediening hapert met spoelen en pauzeren.. Vaak werken de knoppen niet. Is hier wat aan te doen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 juni 2020, 08:19

Welkom bij ons op het forum @Melissatd. Baby TV is inderdaad een onderdeel van het Pluspakket en het Kidspakket. Heb je een van deze zenderpakketten? Dan zou je de zender op kanaal 57 moeten kunnen zien. Als je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invult kan ik daar met je naar meekijken. 

Je zegt ook dat de afstandsbediening het niet goed doet, daar gaan we ook naar kijken. Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons? Als dat er meer dan 1 zijn, zou je de bewuste knoppen op de afstandsbediening ook eens kunnen proberen op een andere ontvanger? Werken ze daar op dezelfde manier? Of anders? 
Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16

BabyTV moet als het goed is op kanaal 57 zitten. Kan het zijn dat er zenders verborgen staan bij je. Je kan dat terugzien in het instellingen menu

BabyTV moet als het goed is op kanaal 57 zitten. Kan het zijn dat er zenders verborgen staan bij je. Je kan dat terugzien in het instellingen menu

Klopt, daar staat hij niet meer. Ook niet bij verborgen kanalen helaas.. 

Reputatie 8
Badge +18

Zie onderstaande link, het is een onderdeel van het pluspakket maar het schijnt ook zo te zijn dat men het los koopt voor 4 euro permaand.

De kidszenders waren tot 1 juni 2020 gratis te zien vanwege de corona perikelen

https://www.telfort.nl/blog/op-de-hoogte/deze-4-zenderpakketten-bezorgen-je-nog-meer-kijkplezier.htm

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Melissatd. Baby TV is inderdaad een onderdeel van het Pluspakket en het Kidspakket. Heb je een van deze zenderpakketten? Dan zou je de zender op kanaal 57 moeten kunnen zien. Als je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invult kan ik daar met je naar meekijken. 

Je zegt ook dat de afstandsbediening het niet goed doet, daar gaan we ook naar kijken. Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons? Als dat er meer dan 1 zijn, zou je de bewuste knoppen op de afstandsbediening ook eens kunnen proberen op een andere ontvanger? Werken ze daar op dezelfde manier? Of anders? 
Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Melissatd, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het met bovenstaande reacties duidelijk geworden en is het via een andere weg gelukt met de afstandsbediening? Als we hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Hoi @Melissatd, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het met bovenstaande reacties duidelijk geworden en is het via een andere weg gelukt met de afstandsbediening? Als we hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Helaas werkt de afstandsbediening ook niet op de andere ontvanger. 

Babytv is duidelijk, dat was tijdelijk helaas ivm corona.. 😑

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat dat duidelijk is, je zou het Kidspakket of Pluspakket kunnen overwegen als je de zender weer wilt kunnen zien.
Voor de afstandsbediening heb ik nu een nieuwe naar je toegestuurd. Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen, daarna kan je die instellen op jouw tv toestel en zal die weer helemaal werken :slight_smile:

Reageer