vraag

Arris 2952V2 tv-ontvanger werkt traag

• 8 september 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Mijn TV ontvanger Arris VIP 2952 werkt traag.

Is het mogelijk een nieuwere versie te ontvangen?

dorette

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Dag @dmvanditmars. Welkom hier op het Forum. De Arris 2952V2 is een van onze nieuwste tv-ontvangers. Kun je aangeven wat er precies traag werkt? Waaraan merk je dit? En zou je eerst je tv-ontvanger eens willen resetten? Vaak los je dergelijke problemen daarmee op. 

Hi Natasja,

Mijn TV ontvanger is Arris 2952 (zonder V2). Ik heb hem al heel lang, dus kan het echt niet een van de nieuwste ontvangers zijn. Ik moet hem meerdere malen per week uit- en aanzetten.

Graag je reactie, met groet, dorette

Reputatie 8
Badge +10

Dit betreft dezelfde tv-ontvanger, @dmvanditmars. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat je de Arris tv-ontvanger vorig jaar hebt ontvangen van ons. Dit is wel degelijk een van onze nieuwste tv-ontvangers. Ik zie wel dat er nog een Motorola tv-ontvanger is aangesloten. Echter, je hebt geen tweede tv-ontvanger in je abonnement. Daardoor kun je nu bijvoorbeeld geen HD-zenders ontvangen. Voor de huur van een tweede tv-ontvanger betaal je € 5,- per maand. 

De Motorola tv-ontvanger heb ik nu uit het systeem gehaald. Ik wil je nogmaals vragen om je Arris tv-ontvanger te resetten. Ik verwacht dat dit het probleem oplost. 

Sorry, ik was er heilig van overtuigd dat het een oud ding was. Ik heb verleden jaar een nieuwe tv gekocht en toen gelijk een nieuwe ontvanger.

Ik zal in voorkomend geval proberen te resetten. Dank voor jullie moeite!

Reputatie 8
Badge +10

Graag gedaan, @dmvanditmars. Ik lees graag of je na het resetten van je tv-ontvanger verbetering merkt. 

Reageer