beantwoord

Arris 2952 V2

• 12 oktober 2020
  • 10 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1

Ontvanger loopt regelmatig helemaal vast, na reset doet hij het weer even.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 oktober 2020, 08:00

Hoi @Henny1954, ik heb geen reactie meer van je gezien, ik hoop dat dat betekent dat het gelukt is na het uitvoeren van de reset.

Als dat geen verbetering heeft gegeven kan je het het beste voorleggen aan KPN. Afgelopen weekend is jouw abonnement overgezet naar KPN, waardoor het voor ons niet meer in te zien is. Je kunt hen bereiken op het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom op het Telfort forum @Henny1954. Als de ontvanger vastloopt is het lastig verder kijken natuurlijk. Wat loopt er precies vast? Is dat het beeld van de uitzending, of gebeurt er iets in de menu's? Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe de tv-ontvanger is verbonden met de Experia Box, is dat met een directe kabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset (witte kastjes in het stopcontact)?

Als je die vragen hieronder kunt beantwoorden en jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt invullen kan ik met je meedenken.

Reputatie 1

Het beeld en geluid blijven gewoon doorlopen hetgeen gebeurt is, Ik kan bij vastlopen niet meer van zender veranderen en het uitzetten lukt ook niet zowel met de afstand bediening als boven op de ontvanger. Alleen een harde stop door de uit schakelaar op de achterzijde uit te schakelen.

Reputatie 8
Badge +11

Duidelijk, zou je dan als eerstvolgende de tv-ontvanger naar de fabrieksinstellingen kunnen zetten? Daarmee wordt die helemaal opnieuw geïnstalleerd, eventuele opnames blijven daarbij bewaard.

Als het daarna nog niet beter wordt, zou je dan de gevraagde gegevens nog kunnen aan je profiel? Je hebt het abonnementsnummer van iTV er nu staan (dat is iets anders dan het klantnummer), daarmee kan ik het abonnement niet vinden.

Reputatie 1

Klantnummer ***

Admin: privégegevens verborgen

Klantnummer ***

Hallo @Henny1954 , dat is je klantnummer, je moet het abonneenummer hebben dat begint met 20000.....

Reputatie 1

Abonnenmentsnummer ***

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @Henny1954, ik heb de gegevens uit je berichten verborgen. Het is niet handig om dat soort dingen openbaar te plaatsen, vandaar dat ik vroeg of je het op je forum kon zetten. Ik had je ook gevraagd of je de tv-ontvanger een reset hebt gegeven of kunt geven, daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Zou je dat nog kunnen vertellen?

Hallo @Henny1954 , dat is je klantnummer, je moet het abonneenummer hebben dat begint met 20000.....

Nee, juist niet :wink: Die stond al op het profiel en daar kunnen we niet op zoeken, met het klantnummer heb ik het abonnement wel kunnen vinden.

Hallo @Jasper - Telfort  en @Henny1954 , excuses, niet goed genoeg gelezen.:persevere:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Henny1954, ik heb geen reactie meer van je gezien, ik hoop dat dat betekent dat het gelukt is na het uitvoeren van de reset.

Als dat geen verbetering heeft gegeven kan je het het beste voorleggen aan KPN. Afgelopen weekend is jouw abonnement overgezet naar KPN, waardoor het voor ons niet meer in te zien is. Je kunt hen bereiken op het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat

Reputatie 1

Fabrieksinstellingen hersteld en geüpdatet , draait nu al 2 dagen zonder vast te lopen. We wachten af.

In ieder geval alvast bedankt voor de reacties en hopelijk  definitieve oplossing.

Reageer