beantwoord

arcadyan ineens overleden

  • 22 juli 2017
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Badge +1
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn arcadyan is overleden .
Bij het opstarten kreeg ik een melding F14 en foutcode 846.
Bekabeling nagekeken / gecontroleerd door mijn andere kastje uit de slaapkamer om te wisselen en deze doet het.
Als deze defect is graag weer een arcadyan .

Groet Martin Alberts
icon

Beste antwoord door martin57 26 juli 2017, 21:01

Dit topic kan vervallen , telefonisch opgelost.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Kan je eens vertellen hoe de ontvanger(s) zijn aangesloten en of je nog extra routers, repeaters en/of switches gebruikt? Deze foutcodes kunnen veroorzaakt worden door IGMP Queriers op repeaters
Badge +1
Ontvanger is rechtstreeks aangesloten op experiabox zit verder niets tussen en heb geen reapeters in huis
Reputatie 1
Badge
En ook geen andere routers o.i.d. ookal zitten ze niet direct tussen de TV en Experiabox?
Badge +1
Nee
Reputatie 8
Badge +10
Heb je de 'defecte' ontvanger al eens gereset..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Badge +1
Meerdere malen , heb geprobeert software te verwijderen , bij de opstart balk kreeg ik in het midden een rode streep en de melding foutcode 846 waarschuw uw provider , dus bij deze
Badge +1
Dit topic kan vervallen , telefonisch opgelost.

Reageer