beantwoord

Arcadyan 2260 TV-ontvanger [7.1.41_1] reboot spontaan na update

• 3 april 2018
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 3
Ik heb inmiddels een geupdate tv ontvanger, en sindsdien reboot het ding spontaan.. Zijn er meer gebruikers die daar last van hebben? De reboot is willekeurig zonder dat daar opdracht voor is gegeven of melding van is geweest.
icon

Beste antwoord door mw74 4 april 2018, 15:04

Op donderdag 5 april krijgt een willekeurig geselecteerd deel van onze klanten de nieuwe firmwareupdate. Tussen 17-25 april vindt de volledige uitrol plaats.
De update geldt voor onderstaande ontvangers:
- Motorola 1853, 1903 en 1963
- Arris 2952
- Arcadyan 2260

De update geldt niet voor Amino ontvangers.

Opgelost
Een bug waarbij het aanmelden van een nieuwe TV-ontvanger in sommige gevallen niet lukte, is opgelost. De TV-ontvanger bleef door deze storing steeds opnieuw opstarten.
Er stonden enkele programma's bij Terugkijken die niet daadwerkelijk terug te kijken waren. Die programma's staan er niet meer tussen.

Bron: https://forum.telfort.nl/tv-338/updates-voor-tv-ontvangers-7-1-41-1-73706/index3.html#post617783

Let op: Update 13 april 2018: Bij de Pilotgroep zijn verschillende problemen met de nieuwe update naar voren gekomen. Door de grote problemen die bij het testen naar voren zijn gekomen wordt deze update teruggedraaid en niet verder uitgerold. Wanneer een nieuwe update beschikbaar is, informeren wij jullie hier weer over. Excuses voor het ongemak.

Bekijk reactie

7 reacties

Heb je de ontvanger al een paar minuten stroomloos gemaakt?
Ik kan hem ook een keer resetten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Heb je je glasvezelmodem al een keer 1 minuut stroomloos gemaakt?
Reputatie 8
Badge +17
Bij mij is de reboot tot nu toe uitgebleven nadat ik de software vernieuwd en de ontvanger teruggezet heb naar de fabrieksinstellingen zie de link van nelly jacoba hoe dat moet

ps heb glasvezel aansluiting.
Reputatie 3
Op donderdag 5 april krijgt een willekeurig geselecteerd deel van onze klanten de nieuwe firmwareupdate. Tussen 17-25 april vindt de volledige uitrol plaats.
De update geldt voor onderstaande ontvangers:
- Motorola 1853, 1903 en 1963
- Arris 2952
- Arcadyan 2260

De update geldt niet voor Amino ontvangers.

Opgelost
Een bug waarbij het aanmelden van een nieuwe TV-ontvanger in sommige gevallen niet lukte, is opgelost. De TV-ontvanger bleef door deze storing steeds opnieuw opstarten.
Er stonden enkele programma's bij Terugkijken die niet daadwerkelijk terug te kijken waren. Die programma's staan er niet meer tussen.

Bron: https://forum.telfort.nl/tv-338/updates-voor-tv-ontvangers-7-1-41-1-73706/index3.html#post617783

Let op: Update 13 april 2018: Bij de Pilotgroep zijn verschillende problemen met de nieuwe update naar voren gekomen. Door de grote problemen die bij het testen naar voren zijn gekomen wordt deze update teruggedraaid en niet verder uitgerold. Wanneer een nieuwe update beschikbaar is, informeren wij jullie hier weer over. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi mw74, dat bericht is inderdaad vanochtend bij ons ter ore gekomen. In de update van Stephen is dit inderdaad benoemd.
Reputatie 3
Update 13 april 2018: Bij de Pilotgroep zijn verschillende problemen met de nieuwe update naar voren gekomen. Door de grote problemen die bij het testen naar voren zijn gekomen wordt deze update teruggedraaid en niet verder uitgerold. Wanneer een nieuwe update beschikbaar is, informeren wij jullie hier weer over. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +7
Klopt inderdaad. :(

Dat heb ik even toegevoegd aan je antwoord, vind je dat goed?

Reageer