beantwoord

Apps op tv-ontvanger werken steeds niet goed

• 29 juni 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Goedendag,

Wij hebben hier in huis een ARRIS VIP2952 V2 digitale ontvanger, die wij inmiddels 2 a 3 keer per week moeten resetten, omdat Netflix en/of Youtube weer niet goed werkt.

Zouden wij deze kunnen omruilen voor een wél goed functionerend model?

Met vriendelijke groet,

Ronald.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 juli 2020, 11:17

@RoWe Goedemorgen Ronald, goed om te weten dat je 't resetten ook via die stappen geprobeerd hebt. Dan lijkt het me een goed idee dat we uitproberen hoe het met een nieuwe tv-ontvanger gaat.

Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Ik hoor graag of alles is gelukt met installeren en hoe het vervolgens met de nieuwe tv-ontvanger gaat.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@RoWe Goedemorgen Ronald, van harte welkom op ons forum.

Ik begrijp dat verschillende keren per week de Netflix en YouTube apps op de tv-ontvanger niet goed werken, dat is niet fijn. Kan je me vertellen hoe je dit ervaart, wat gebeurt er dan precies? Heb je de tv-ontvanger ook al eens een volledige reset gegeven? Deze reset helpt heel goed bij verschillende dingen zoals deze, ik raad je aan om die even te doorlopen. 

Laat je weten of dat is gelukt en of de apps daarna goed werken?

Hallo Alexandra,

Ook deze methode meermaals gedaan, dit verandert niets aan het feit dat na enkele dagen hetzelfde euvel weer optreed. De ontvanger op een andere hdmi-poort aansluiten verandert hier ook niets aan.

:unamused:

Reputatie 8
Badge +11

@RoWe Goedemorgen Ronald, goed om te weten dat je 't resetten ook via die stappen geprobeerd hebt. Dan lijkt het me een goed idee dat we uitproberen hoe het met een nieuwe tv-ontvanger gaat.

Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Ik hoor graag of alles is gelukt met installeren en hoe het vervolgens met de nieuwe tv-ontvanger gaat.

Reageer