beantwoord

App voor interactieve tv online werkt niet

• 14 augustus 2012
  • 36 reacties
  • 10234 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Vanaf vandaag kan ik weer geen tv kijken. Krijg weer dezelfde melding...
Hier krijg ik de melding dat deze dienst tijdelijk niet beschikbaar is. Ben pas overgestapt op interactieve tv, maar nog maar 1 keer kunnen gebruiken
bij mij loopt het itv na paar seconden vast, wel geluid maar geen beeld! ik gebruik nu samsung tab 10.1
mijn probleem is verholpen is tablet opnieuw te starten
WIj hebben hetzelfde probleem. Router gereboot, laptop gereboot en ipad gereboot. We kunnen de app wel openen en de gids bekijken, maar geen live tv programmas kijken
Hier het zelfde probleem. Laatst ook al last van gehad, duurde toen ook een dag
Badge
heb net een nieuwe tab en krijg ook melding dat ik nietverbonden ben terwijl iktoch echt draadloos op modem zit. zullen moeten w8ten denk.
Badge
inmiddels werkt deapp kan weeronline tv kijken op tab :D
Kan al 1.5 maand geen online tv kijken niet op iphone en ook niet op de lap top krijg steeds te lezen dienst momenteel niet bereikbaar probeer het later noch eens ???
Badge +2
Je post in een topic van een ander, inmiddels al weer van bijna een jaar geleden.

Er zijn geen storingen bekend, dus je kan het beste de klantenservice contacteren om ze mee te laten kijken wat er mogelijkerwijs kan spelen. Vandaag zijn ze te bereiken van 10:00-17:00 op 0900-9596. Het tarief is €0,50 per gesprek.
Heb ik gedaan kreeg te horen wat jij zegt dat er geen storingen bekend zijn maar ik kan geen tv kijken op mijn iphone dienst tijdelijk niet beschikbaar probeer het later noch eens dus en dat al 1,5 maand.
Reputatie 7
Badge +13
De storing in dit topic is inmiddels verholpen. Heb je toch nog problemen met de ITV online app? Installeer dan de applicatie opnieuw, controleer of je internetsnelheid hoog genoeg is en gebruik je juiste abonneenummer en pincode. Een snelheid hoger dan 10Mbit of meer is zeker voldoende. Mocht je na deze adviezen nog steeds problemen ervaren, laat dan een reactie achter in dit topic. Wij helpen je graag verder.

Reageer