beantwoord

App voor interactieve tv online werkt niet

• 14 augustus 2012
  • 36 reacties
  • 10234 keer bekeken

Reputatie 1
De telfort app op mijn ipad (met alleen wifi en geen 3G) werkt niet meer. Ik krijg geen toegang tot het thuisnetwerk wordt er gemeld. Maar internet en tv werken gewoon. De app opnieuw installeren helpt niet. Opnieuw inloggen ook niet... Wat is er aan de hand? Eerder deze week kreeg ik dezelfde melding, maar na een uurtje of wat werkte het ineens weer.... Maar nu niet meer?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 september 2017, 15:57

De storing in dit topic is inmiddels verholpen. Heb je toch nog problemen met de ITV online app? Installeer dan de applicatie opnieuw, controleer of je internetsnelheid hoog genoeg is en gebruik je juiste abonneenummer en pincode. Een snelheid hoger dan 10Mbit of meer is zeker voldoende. Mocht je na deze adviezen nog steeds problemen ervaren, laat dan een reactie achter in dit topic. Wij helpen je graag verder.
Bekijk reactie

36 reacties

Badge +2
Hier hetzelfde probleem. Ewald
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Ik zet jullie bevindingen door, update volgt nog.

Henk
Badge
Niet alleen de app, maar ook op de vaste huis computer moet je telkens weer inloggen waarop je de melding krijgt dat je niet op het thuisnetwerk zit aangesloten.
Dit was afgelopen weekend ook waarna het weer even goed leek te gaan, maar helaas.......
Badge
[Update]

Werkt nu allemaal weer normaal.
Reputatie 1
Badge +1
iPad App geeft bij mij nu en ook eerder deze week de melding dat ik niet op mijn thuis netwerk zit...
Hier ook het probleem met de ipad app dat ik niet op het thuisnetwerk zit, terwijl ik wel gewoon wifi heb.
Badge
Hoppa, weer hetzelfde laken en pak, moet eerst weer in loggen om daarna de melding te krijgen dat je niet op het thuisnetwerk zit aangesloten. :(
Hetzelfde verhaal hier. Sinds een paar dagen.
Lijkt op structureel probleem. Webcare, gaarne actie op dit onderwerp.
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Zoals een aantal posts eerder, heb ik aangegeven jullie bevindingen door te zetten. Ik verzamel deze één keer per dag.

Uiteraard als er meer informatie over bekend is, laat ik jullie dit weten.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Henk
Ik heb hier ook al de hele week last van. App vond ik sowieso al niet zo handig, maar deze week heb ik er echt last van dat ik niet kan kijken op iPad.
Reputatie 1
Ik moet handmatig inloggen op http://telfort.itvonline.nl, voorheen ging dat automatisch.
Daarna krijg ik op de PC de melding dat ik niet op het thuisnetwerk zit.

Geloof dat mijn IP adres onlangs gewijzigd is, heeft dit misschien er iets mee te maken ?
Reputatie 1
Beste Henk,

Ik ervaar helaas hetzelfde probleem met de app op mijn ipad.
"Geen verbinding met het thuisnetwerk."
Router opnieuw opgestart, in mijn router sta ik trouwens wel gewoon aangemeld via wifi, plus dat ik via mijn ipad mijn router kan benaderen. M.a.w. ik zit wel degelijk verbonden met mijn thuisnetwerk. Mijn TV werkt ook gewoon.

Ik hoor het graag zodra je meer weet!

groet,
Menno
Ook ik heb er al 1,5 week last van! Erg vervelend! Wanneer word dit opgelost?
Reputatie 1
Ik moet handmatig inloggen op http://telfort.itvonline.nl, voorheen ging dat automatisch.
Daarna krijg ik op de PC de melding dat ik niet op het thuisnetwerk zit.

Geloof dat mijn IP adres onlangs gewijzigd is, heeft dit misschien er iets mee te maken ?

Hier werkt het inmiddels weer op de PC :)
Kan webcare misschien vertellen wat de oorzaak was ?
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Gisteren is het probleem opgelost, voor degene die nog vragen heeft of nog geen gebruik kan maken van de dienst, hoor ik dit graag.

Onze excuses voor het ongemak.

@RIchard70,

Ik heb een statusupdate gevraagd, zodra ik deze weet, laat ik u dit weten.

Henk
Hello Henk,ik zit nu met dezelfde probleem met mijn ipad, er wordt gemeldt dat ik geen verbinding heb met het netwerk terwijl dat wel zo is. Herinstalleren van de app helpt niet. Wat nu?

Jer
Reputatie 1
Badge
Hoi Henk,

Ik ervaar hetzelfde probleem sinds gisteren.
hetzelfde probleem hier
Ook bij mij wekt sinds 30-01-2013 TV online op de iPad niet meer, heel vervelend met maar een TV in huis en verschillende personen met verschillende kijkwensen.
Hier werkt het ook al niet meer sinds een paar dagen. Ik zit gewoon op mijn thuisnetwerk maar krijg toch de melding dat er geen verbinding is met mijn thuisnetwerk. Zowel op mijn PC als op mijn mobiel. De TV doet het gewoon en internet werkt ook zonder problemen. Geen idee wat er nu opeens aan de hand is, want aan mijn kant is niets gewijzigd.
Hallo Henk,

Ik heb hetzelfde probleem sinds 31-01-2013.
Inmiddels werkt het hier weer. Ik zag ook bij de mededelingen dat het inmiddels is opgelost.
Het werkt idd weer. Bedankt
Wanneer volgt er eenupdate voor de iPhone 5?nog steeds zwarte stroken aan de beide kanten..
bij mij loopt het itv na paar seconden vast, wel geluid maar geen beeld! ik gebruik nu samsung tab 10.1

Reageer