beantwoord

Animo "waiting for network"

• 1 april 2018
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Sinds vanochtend geen ontvangst van digitale tv zenders via ANIMO decoder, melding van : waiting for network". Al enkele malen modem en decoder gereset zonder resultaat.
Melding blijft.

Mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Erik ter Horst 3 april 2018, 14:10

Hallo Wieger, het probleem is inmiddels verholpen.
Bij navraag bleek 1 van mijn kinderen in de meterkast twee kabels uit het glasvezelmodem te hebben gehaald (in de veronderstelling dat daardoor de wifi sneller werd 😢 en 1 van de kabels in een verkeerde poort te hebben teruggeduwd.
Excuses voor de overlast en het niet op tijd terug melden..
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Erik, ik ben allang blij dat het weer werkt! Fijn dat je het nog even hebt laten weten! 😳
Hallo Wieger, het probleem is inmiddels verholpen.
Bij navraag bleek 1 van mijn kinderen in de meterkast twee kabels uit het glasvezelmodem te hebben gehaald (in de veronderstelling dat daardoor de wifi sneller werd 😢 en 1 van de kabels in een verkeerde poort te hebben teruggeduwd.
Excuses voor de overlast en het niet op tijd terug melden..
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Erik, welkom op het forum. Over de afgelopen 48 uur zie ik dat allebei je Amino's geen data hebben ontvangen. De leidt inderdaad tot de melding "waiting for network". Omdat je twee ontvangers in gebruik hebt, kan het ook zijn dat de switch die je gebruikt kapot is. Temeer omdat ik in de omgeving geen verstoringen terug zie. Merk je verbetering als je één ontvanger direct op je modem aansluit, zonder tussenkomst van de switch?
Klinkt bekend zit hoogstwaarschijnlijk elders in het netwerk.
Vul je postcode en huisnummer of klantnummer in op je profiel dan kan er gerichte actie worden ondernomen.

Reageer