beantwoord

animo tv ontvanger aansluiten

• 1 november 2014
  • 1 reactie
  • 801 keer bekeken

Reputatie 1
hallo.
heb paar dagen terug de pakket ontvangen voor glasvezel en nu is mijn vraag op tekening staat dat ik met en kabels aan moet sluiten
Doe-het-Zelf pakket zit en klik deze in aansluitpunt [2] van je glasvezelmodem. Sluit het andere uiteinde aan op de netwerkpoort van je tv-ontvanger. maar zo en aansluiting heb ik niet op mijn tv alleen hdmi en scart aansluiting hoe moet ik dat nu doen als glas vezel geactiveerd word
is het kleine tekenin in het midden onder die kan ik nergens vinden op mijn tv kan ik glasvezel dan wel aansluiten of niet dat is nu mijn vraag ja sorry men zeg wel eens blond
icon

Beste antwoord door ruud68 1 november 2014, 21:43

De netwerkkabel stop je in poort 2 van het glasvezemodem wat in de woonkamer aan de muur bevestigd is of in de meterkast hangt.
De andere kant van de kabel stop je in de aansluiting op de interactive tv ontvanger die je ontvangen hebt bij hrt doe het zelf pakket.
Daarna doe je de hdmi kabel ook in de interactive tv onvanger, en de andere kant van de kabel in de tv.
Het zou dan moeten werken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
De netwerkkabel stop je in poort 2 van het glasvezemodem wat in de woonkamer aan de muur bevestigd is of in de meterkast hangt.
De andere kant van de kabel stop je in de aansluiting op de interactive tv ontvanger die je ontvangen hebt bij hrt doe het zelf pakket.
Daarna doe je de hdmi kabel ook in de interactive tv onvanger, en de andere kant van de kabel in de tv.
Het zou dan moeten werken.

Reageer