beantwoord

animo 140 doet het niet meer

• 7 maart 2019
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Mijn Animo kastje werkt niet meer. Kan ik een nieuwe bestellen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door jimny 7 maart 2019, 11:58

Brand het lampje op de Amino ook niet meer in dat geval is de adapter defect zoniet vul dan je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode + huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bets42, ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Heb je inmiddels via een andere weg de oplossing gevonden? Mocht je mijn hulp nog nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bets42, Ik lees dat jouw Amino er mee opgehouden is. Wat is er precies gebeurd? Doet deze helemaal niks meer? Er brandt geen enkel lampje meer? Zou de voeding het ook kunnen zijn? Heb je misschien nog een andere om dit te testen?

In ieder geval wil ik ook graag meekijken. Zou je daarvoor jouw huisnummer nog willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag van je, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +17
Brand het lampje op de Amino ook niet meer in dat geval is de adapter defect zoniet vul dan je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode + huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reageer