beantwoord

Android tv app werkt niet goed

• 24 januari 2016
  • 2 reacties
  • 495 keer bekeken

Hallo! Ik heb een android tab met ik dacht android 5.1.1 en de tv app geeft maar 5 seconden beeld en daarna loopt het beeld vast en heb ik alleen nog geluid. Er staat bij de app in de store een link naar ondersteunde apparaten maar die link is dood. Heel slordig!! Maar wanneer wordt dit gefixt? Ik lees door de jaren heen van veel mensen zelfde berichten en telkens de belofte dat er een update komt die het moet verhelpen. Hoe zit het voor deze android versie? Ik heb een vrij nieuwe tablet, Lenovo tab 2 a10-30
icon

Beste antwoord door Stephen 1 februari 2016, 18:55

Beste Jochem, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Mocht het verwijderen en opnieuw installeren van de app niet werken dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jochem, welkom op het forum! Allereerst excuses voor de dode link. Ik heb zojuist het verzoek ingediend om dit aan te passen. Inderdaad slordig. Het is erg vervelend dat het beeld steeds vast loopt. Doet dit probleem zich ook voor wanneer je de app verwijdert en opnieuw installeert? Voorlopig is er nog niks bekend over een nieuwe update. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jochem, wat jammer dat een reactie van jou is uitgebleven. Mocht het verwijderen en opnieuw installeren van de app niet werken dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.