Android Itv-app op Medion tablet; beeld bevriest, geluid loopt door

• 23 juni 2017
  • 2 reacties
  • 616 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.telfort.mobile.android op Medion Lifetab tablet P9702 MD 60201. Android 6.01.

Na tussen 5 en 10 seconden bevriest het beeld en loopt het geluid door.
Beeld start na even wachten weer en loopt daarna weer vast en blijft zo.
App is 20-6 geupdated, hiermee ook getest, zelfde resultaat.
Ook aan itvapp@kpn.com en apps@kpn.com gemaild, dubbel genaaid houdt beter :)
Natuurlijk ook hier. Misschien is dit model een uitzondering of zijn er juist veel android-tablets met dit probleem? Ik ga volgende week een nieuwer model halen en Medion lijkt daar een update naar Android 7 op te doen. Ik zal daar ook op testen.
Op Google Play lees ik wel over dit probleem, maar nooit verkeerd om dit ook via webcare aan te geven denk ik. 🙂

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Instant update: Net de tablet weer aangezet, laatste poging was enkele dagen geleden met het zojuist beschreven resultaat.

Maar: Nu loopt het beeld (na paar keer stotteren) toch gewoon door. Meerdere zenders geprobeerd.
Interesting! Ik blijf testen.
Reputatie 8
Badge +10
Het probleem doet zich niet alleen op tablets voor, ook mijn nieuwe smartphone Lenovo K6 blijft na vijf seconden hangen, geluid loopt wel door.
Grappige is dat dit alleen bij een wifiverbinding gebeurd, als ik hem op de 4G dataverbinding zet doet de iTV-online app het uitstekend... ;)

EDIT: ik heb hem via wifi nu eens langer aan laten staan en na een seconde of 30/40 loopt hij na wat stotteren inderdaad ineens wél door..!
Er zit schot in... :8

Reageer