Android app voor telfort tv

• 6 maart 2012
  • 43 reacties
  • 19347 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom is de android app voor online tv niet te vinden op de HTC desire en Asus EEE-pad? Schijnt niet compatible te zijn? Wanneer wordt voor android de online TV app verwacht?

43 reacties

Badge
ook mijn geavanceerde androide dual core 4.1.1 krijgt het niet voor elkaar te werken met de beloofde  'tv op je tablet overal'. Het ligt dus kennelijk niet aan het besturingssysteem. Doet Telfort soms aan koppelverkoop en bevoordeelt ze haar klanten ALS die ook bereid zijn een SAMSUNG GALAXY aan te schaffen? KPN, waarvan Telfort een dochteronderneming is, krijgt het wel voor elkaar andere dan peperdure androids te bedienen. Wanneer gaat Telfort daar te raden?
@ tralala

Helaas intern geheugen van een tablet kan je niet vergroten.
Staat de app in de officiele Android Markt/Play store op jouw apparaat of heb je deze geinstalleerd met de APK download uit deze tread?
Mijn Tablet van Cherry Mobility kan de app wel installeren maar hij werkt niet. Ik zou graag willen weten waarom niet? Volgens mij voldoen de specs aan alle eisen.
(Display 10.1″ digital panel 1024*600, CPU 1.2GHz, Cortex A8 with 3D accelerator, OS Google Android 4.0.3. en Memory DDR3 1GB)
Oh, ik zie dat dit tablet ook 512 MB geheugen heeft....... gaat 'm niet worden dus? Kan dat interne geheugen niet op een andere manier worden vergroot?
Ik heb een Cherry Mobility Tablet en krijg de android app voor online tv er niet op. Bij google play wordt aangegeven dat dit apparaat niet compatible is.

Hoe krijg ik dan online tv op deze tablet?
Heb de link even naar je in een PM gezet, omdat er verder weinig mensen hier op zitten te wachten schat ik zo in. En nu terug naar je eigen forum 😉
nee inderdaad 😃 😛 😉 ..jawel hoor maar daar zijn ze niet zo snel..of ze krijgen het niet voor elkaar.
zou helemaal super zijn als je dat zou willen doen.

alvast bedankt 🙂
Zijn ze niet zo behulpzaam op het KPN forum ofzo? ;-)

Ik heb de app niet, maar kan vanavond thuis even kijken dat ik t download en er een APK'tje van trek voor je.
heeft er iemand toevallig een apk file van de kpn itv online?? ik weet het hoort hier niet thuis eigenlijk maar ik dacht ik vraag het ff omdat ze er hier zo mee bezig zijn, dus ik hoop dat niemand me dat kwalijk neemt. de telfort krijg ik ook geinstalleerd namelijk dus vandaar 🙂
Als het niet aan de CPU ligt, dan lijkt me 512MB Ram de bottleneck. Hier dus 1GB in de HP Touchpad, in Galaxy Tab zit ook 1GB. Mogelijk kan je met Advanced Task Killer Pro zoveel mogelijk processen in achtergrond uitschakelen en met Memory Booster zoveel mogelijk MB Ram vrijmaken.

Bij ICS heb ik nl. na opstarten, de apps die automatisch in achtergrond starten etc vaak al 500MB erdoor gejaagd. Zelfs bij het killen van apps + mem cleanup kom ik veelal niet over de 550MB Ram vrij te gebruiken uit. Zou kunnen inhouden dat je met 512MB te weinig 'overhead' aka vrij Ram houdt om de app/stream te kunnen trekken op de tablet.
hallo,

ik heb wel geen telfort tv maar van de kpn (itvonline) maar ik heb ook een zenithink ZT-280 en ik krijg de app er ook niet op (niet compatibel) ik heb gisteren KPN gebeld en volgens hun moet hij er gewoon op kunnen en dat het een Cortex A9 singel core is met 1GH, moet ook voldoende zijn om hem te laten draaien en ze hebben daar dus verder ook geen idee. ik heb de leverancier gevraagd waar ik hem weg heb of hun vandaag willen kijken of ze hem er daar op krijgen. hij zei dat de tablet snel genoeg was daarvoor maar dat de app nog niet omgezet was naar een 4.0, maar aangezien hij daar al wel opdraait op andere tablets kan het dat niet zijn.
mocht ik wat meer horen dan laat ik het hier zo spoedig mogelijk weten. hij lijkt me niet uit te maken of het nu om telfort of kpn gaat (is volgens mij hetzelfde)

tot gauw hoop ik !!!
De A9 kunnen in single core en dual core uitvoering zijn, wat is deze, single?

Mijn HP Touchpad heeft dual core en 1GB Ram, met Ice Cream erop gehacked. De app is gemaakt eigenlijk voor Galaxy Tab, met de volgende specs:

http://www.samsung.com/global/microsite ... sub03.html

Dual core 1Ghz CPU, 1GB ram

Ik denk dus dat de specs van je tablet minimaal aan deze eisen moet voldoen om te kunnen draaien, maar dat is even mijn aanname. Alles wat single core is, of minder dan vereiste ram, waarschijnlijk dus 1GB gooit de app eruit schat ik zo in. Goed om hier te posten als je een apparaat hebt dat wel werkt met afwijkende specs.
Badge
Zepad (Zenithink C91), Cortex A9 1.0GHz processor, 512MB RAM DDR II
Hier ook een teleurgesteld mens.... Itv op je tablet, nou niet de mijne.... ICS er op staan, de app wordt sowieso niet gevonden via de store, dus met een omweg. En dan krijg je dus te zien dat de device niet geschikt is. Bálen!

Welk merk&type tablet? Single core of dual core CPU etc?
Badge
Hier ook een teleurgesteld mens.... Itv op je tablet, nou niet de mijne.... ICS er op staan, de app wordt sowieso niet gevonden via de store, dus met een omweg. En dan krijg je dus te zien dat de device niet geschikt is. Bálen!
Let op: ik DENK dat het vast zit op de single core CPU he, niet dat ik het zeker weet.

Mogelijk is er iets anders waar hij niet compatible is met specifiek jouw apparaat... Maar mogelijk kan Telfort hier inderdaad een uitspraak over doen.
heb de info al eerder gegeven maar speciaal nog een keer voor jou ;)

htc flyer P512 op android 3.2.5 is een kleine 7 insch tablet met een 1ghz processor dus zou et toch prima aan moeten kunnen lijkt me.[/quote]

Hehe oh jij weer ;-)

1Ghz single core denk ik? Hier is t een1.2Ghz dual core, misschien dat t alleen op dual core draait... Heb em opgekrikt met setcpu in android naar 1.7Ghz.

Je kan een custom rom Ice Cream proberen op je HTC flyer als ie er is... Maar als t vastzit op single core dan gaat t helaas never nooit niet lukken helaas.[/quote]

heb nog ff gecheckt en et is toch een 1.5 GHz singel core. als et alleen op dual-core draait moeten ze dat er bij zetten bij de app.

@webcare misschien een tip? de info moet beter en uitgebreider. er zijn zo veel andere android tablets met 3.1 of hoger. de tab 10 is zeker niet de enige android tablet dus dan moet de info op de site aangepast worden. (dan bedoel ik de telfort site)
Ah, hier geeft hij die melding wel, maar als ik op sluit klik dan gaat hij wel gewoon door.

Wat voor een apparaat gebruik je, tablet of smartphone, welk merk/serie en op welke android versie? Is wel handig om hier te vermelden voor anderen.

htc flyer P512 op android 3.2.5 is een kleine 7 insch tablet met een 1ghz processor dus zou et toch prima aan moeten kunnen lijkt me.

Hehe oh jij weer ;-)

1Ghz single core denk ik? Hier is t een1.2Ghz dual core, misschien dat t alleen op dual core draait... Heb em opgekrikt met setcpu in android naar 1.7Ghz.

Je kan een custom rom Ice Cream proberen op je HTC flyer als ie er is... Maar als t vastzit op single core dan gaat t helaas never nooit niet lukken helaas.
Ah, hier geeft hij die melding wel, maar als ik op sluit klik dan gaat hij wel gewoon door.

Wat voor een apparaat gebruik je, tablet of smartphone, welk merk/serie en op welke android versie? Is wel handig om hier te vermelden voor anderen.

htc flyer P512 op android 3.2.5 is een kleine 7 insch tablet met een 1ghz processor dus zou et toch prima aan moeten kunnen lijkt me.

[quote="TheMARTTiscali"][quote="dbaardink"][quote="TheMARTTiscali"]Ik heb geprobeerd een APK aan te maken via mijn HP Touchpad met custom Ice Cream 4.0.3 Android and Titanium backup... Het zit in een .gz zipfile maar is wel de APK als het goed is. Kan iemand testen? Al denk ik dat hij op een Android versie lager dan 3.1 de melding blijft geven dat hij niet wil lopen.

http://www.2shared.com/file/QftsCp72/co ... 97724.html

Succes en laat even weten of de APK sowieso installeert etc en nog mooier: als hij werkt natuurlijk

Mocht hij niet willen op je versie Android onder 3.1 google dus voor een custom Honeycomb of Ice Cream rom voor jouw specifieke

thanx, hij installeert wel maar sluit direct af na het openen met een melding dat het ontworpen is voor galaxy tab 10 en dat andere android systemen niet worden gegarandeerd.
Ik heb geprobeerd een APK aan te maken via mijn HP Touchpad met custom Ice Cream 4.0.3 Android and Titanium backup... Het zit in een .gz zipfile maar is wel de APK als het goed is. Kan iemand testen? Al denk ik dat hij op een Android versie lager dan 3.1 de melding blijft geven dat hij niet wil lopen.

Succes en laat even weten of de APK sowieso installeert etc en nog mooier: als hij werkt natuurlijk

Mocht hij niet willen op je versie Android onder 3.1 google dus voor een custom Honeycomb of Ice Cream rom voor jouw specifieke apparaat!!!

ik krijg de melding dat de torrent file corrupt is.

Het is geen torrent file... Het is direct download via die URL! Dus gewoon in je browser knip/plak en laten downloaden. Dan uitpakken via een decompress programma die deze specifieke files kan uitpakken en installen op je android apparaat
Ik heb geprobeerd een APK aan te maken via mijn HP Touchpad met custom Ice Cream 4.0.3 Android and Titanium backup... Het zit in een .gz zipfile maar is wel de APK als het goed is. Kan iemand testen? Al denk ik dat hij op een Android versie lager dan 3.1 de melding blijft geven dat hij niet wil lopen.

Mocht hij niet willen op je versie Android onder 3.1 google dus voor een custom Honeycomb of Ice Cream rom voor jouw specifieke apparaat!!!

ik krijg de melding dat de torrent file corrupt is.

Reageer