analoog tv en radio signaal

• 3 december 2016
  • 2 reacties
  • 389 keer bekeken

Sinds enkele dagen heb ik een heel slecht analoog tv signaal. Tevens valt het radio signaal in stereo steeds heel even weg en weer terug en weer weg en zo achter elkaar maar door.
Ik heb de betreffende tv rechtstreeks op het genexis modem aangesloten met de coax kabel( dus niet op de versterker) maar dat geeft geen verbetering.
Het modem een tijdje de stekker er uit helpt ook niet.
Ik kijk digitaal in de woonkamer, maar in de slaapkamer analoog. Nu dus niet meer. Als ik op mijn tv beneden source gebruik om analoog te kijken, via een coax kabel die rechtstreeks in de tv zit, dan is het beeld ook heel slecht. Dus kortom het analoog en radio is nu niet meer om gebruik van te maken.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Cornelis,

Welkom alhier! :)

Als het beeld slecht is wat analoge tv betreft, dan betekent dat vaak dat er een defect is. Heb je de coax-kabel al eens vervangen?

Ik kijk uit naar je reactie.
Hoi Cornelis,

Welkom alhier! :)

Als het beeld slecht is wat analoge tv betreft, dan betekent dat vaak dat er een defect is. Heb je de coax-kabel al eens vervangen?

Ik kijk uit naar je reactie.

Hoi Michael,
Aangezien er twee coaxkabels en een radiokabel vanaf de signaalversterker komen, zouden die alle drie dan niet in orde zijn.
Apart testen buiten de versterker om, gaf geen verbetering.
Maar via de klantenservice van Telfort zal er een deskundige bij me langskomen waarvoor de afspraak al gemaakt is.
Bedankt voor je reactie

Reageer