beantwoord

Analoog signaal werkt niet

  • 11 juni 2018
  • 20 reacties
  • 302 keer bekeken

Sinds een paar dagen geen analoog signaal meer. Rechtstreeks aangesloten op de glasvezelmodem bracht ook niets. Meerder TV's geprobeerd. Ik vermoed dat de glasvezelmodem zijn beste tijd heeft gehad.

Groeten Stegie69
icon

Beste antwoord door Stephen 16 juni 2018, 11:57

Hallo stegie, bedankt voor de update. Dat is wel aan de lange kant. Helaas hebben wij geen invloed op de roosters. Deze wijzigen wel steeds. Je zou na het weekend weer even kunnen bellen en vragen of het mogelijk is om toch een afspraak eerder in te plannen. Zodra het modem is ontvangen kan ik wel een compensatie met jou bespreken. Ik hoor graag van je indien het lukt om de afspraak te vervroegen.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo stegie69, wat vervelend dat het analoge signaal het niet doet. Brandt het CATV lampje op het modem?
Graag verneem ik ook van je wel merk en type modem je hebt. Bij voorbaat dank!
Type weet ik even niet. Ben niet thuis. Merk is Genexis. 4 groene Leds branden allemaal. Zoals gewoonlijk. Geen CATV led aanwezig.
Bij deze een wazige foto

Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het plaatsen van de foto. Ik herken het type. :)
Als laatste zou ik ook nog willem weten of je met een andere COAX kabel hebt getest.
In afwachting van jouw reactie.
Als dat hetzelfde is als coax, dan ja.
Reputatie 8
Badge +7
Excuses, ik bedoelde inderdaad COAX haha. Ticket voor een modemswap is aangemaakt. Je wordt binnen 5 werkdagen gebeld voor een afspraak om het modem te vervangen. Ik hoor dan graag van je zodra dit is gebeurd.
Reputatie 8
Badge +7
Beste stegie69, volgens onze specialisten is er sprake van een storing. Het modem hoeft niet vervangen te worden. Als het goed is moet het analoge signaal het elk moment weer doen. Kun je vanavond even laten weten of dit ook het geval is? Bij voorbaat dank!
Gaat het hier om postcode gebied 9363 dat zou de verklaring zijn voor een ander topic met analoge problemen.
Beste stegie69, volgens onze specialisten is er sprake van een storing. Het modem hoeft niet vervangen te worden. Als het goed is moet het analoge signaal het elk moment weer doen. Kun je vanavond even laten weten of dit ook het geval is? Bij voorbaat dank!

Helaas, vanochtend getest. niets. Ik had het eigenlijk ook niet verwacht. Wel een klein beetje gehoopt. En ja ik heb alles opnieuw gereset.

groeten Stegie
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stegie, kun je nogmaals testen. Als het goed is heb je ook een sms ontvangen. In afwachting van jouw reactie.
Inderdaad ik heb een sms ontvangen. Maar ik heb nog steeds geen beeld op mijn analoog aangesloten tv's. Familie hier in lochem en buren met hetzelfde pakket hebben gewoon tv. Weten ook niets van een storing. Ik denk dus nog steeds net als jullie in het begin dat de glasvezelmodem niet goed is.

groeten Stegie
Reputatie 8
Badge +7
Eens! Ik weet voldoende en ga voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stegie, ik heb zojuist een ticket aangemaakt bij Guidion om het modem te laten vervangen. Kun je contact met hen opnemen op nummer 088 2000 137 zodat er een afspraak ingepland kan worden.
Als je contact met hen opneemt dan kun je je postcode en huisnummer doorgeven zodat zij jou kunnen opzoeken in het systeem. Laat je even weten als het is gelukt om de afspraak te maken? Bij voorbaat dank!
Hallo Stegie, ik heb zojuist een ticket aangemaakt bij Guidion om het modem te laten vervangen. Kun je contact met hen opnemen op nummer 088 2000 137 zodat er een afspraak ingepland kan worden.
Als je contact met hen opneemt dan kun je je postcode en huisnummer doorgeven zodat zij jou kunnen opzoeken in het systeem. Laat je even weten als het is gelukt om de afspraak te maken? Bij voorbaat dank!

Ik heb een bericht gekregen met een koppeling waarmee ik een afspraak vast kon zetten. HELAAS kon dit niet eerder dan 6 juli. Persoonlijk vind ik dit wel erg lang duren. Toch bijna 4 weken zonder analoge tv, waar ik wel voor betaal, maar ik wacht wel weer af.

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +7
Hallo stegie, bedankt voor de update. Dat is wel aan de lange kant. Helaas hebben wij geen invloed op de roosters. Deze wijzigen wel steeds. Je zou na het weekend weer even kunnen bellen en vragen of het mogelijk is om toch een afspraak eerder in te plannen. Zodra het modem is ontvangen kan ik wel een compensatie met jou bespreken. Ik hoor graag van je indien het lukt om de afspraak te vervroegen.
Hallo stegie, bedankt voor de update. Dat is wel aan de lange kant. Helaas hebben wij geen invloed op de roosters. Deze wijzigen wel steeds. Je zou na het weekend weer even kunnen bellen en vragen of het mogelijk is om toch een afspraak eerder in te plannen. Zodra het modem is ontvangen kan ik wel een compensatie met jou bespreken. Ik hoor graag van je indien het lukt om de afspraak te vervroegen.

Modem is net vervangen. Alles werkt weer naar behoren. Benieuwd wat de compensatie gaat worden.

groeten Richard
Reputatie 8
Badge +11
Hi Richard, goed om te lezen dat de nieuwe modem het probleem heeft verholpen! Ik ga samen met je kijken naar een compensatie, maar doordat Stephen je gegevens had en hij niet meer bij het forum werkt heb ik je gegevens niet. Zou je jouw klantnummer op je profiel kunnen invoeren en daarna hier een reactie sturen? Dan kan ik de mogelijkheden bekijken 🙂
done.
Reputatie 8
Badge +11
Merci! Ik heb je een privébericht gestuurd met een voorstel. Ik hoor graag wat je daar van vindt 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je reactie ontvangen en de vergoeding in orde gemaakt! Dit zal op de factuur in mindering gebracht worden.

Reageer