beantwoord

Analoog ligt er weer uit

• 23 oktober 2017
  • 14 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Sinds gisteren (22/10/2017) hebben we geen analoge tv.
We hebben nu maar 2 mnd mogen kijken naar de analoge zenders.
https://forum.telfort.nl/tv-338/al-weer-geen-analoge-tv-70321/index1.html#post581024

Ik hoop dat dit snel hersteld kan worden 😠 😠
icon

Beste antwoord door Stezie 30 oktober 2017, 12:07

Het een en ander is nu vervangen.
Analoog doet het nu weer
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stezie, ik zie dat er vaker problemen met analoge tv, heel rot. Heb je helemaal geen zenders op dit moment of slecht beeld? Laat je het weten? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 2
Badge
Hoi Cindy,
Op 1 tv heb ik heel veel sneeuw. Op de andere heb ik totaal geen analoge beeld

Ik hoop dat ik de volgende keer sneller kan inloggen hier.
Heb problemen gehad met inloggen via fb
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stezie, bedankt voor je bericht. Ik maak een ticket aan dat je analoge TV het niet doet voor onze Technische Afdeling.

Hoe ziet je stroomnetwerk eruit in huis en heb je apparaten die je aanzet wanneer je modem uitvalt? Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan je televisie of een lamp. Bij de modems met een analoge TV module gaat dat minder makkelijk en piekstroom kan een reden zijn waarom je vaker dan gemiddeld problemen hebt met je analoge TV. De nieuwere modems die we gebruiken kunnen de piekstroom beter verdelen.
Met piekstroom wordt bedoelt dat bijvoorbeeld een apparaat wat ingeschakeld wordt eerst even meer stroom trekt dan wanneer het apparaat geheel in werking is.
Reputatie 2
Badge
Ik heb hier toch al de nieuwste type modem? :?
En de modem hangt in de meterkast en zit dut niet naast mijn tv.
Naast mijn tv in de woon kamer heb ik een animo staan.
Reputatie 6
Badge +12
Vorige maand is je modem omgewisseld. Voor analoge TV gebruiken we andere modems dan voor de aansluitingen met iTV. Dat heeft ermee te maken dat de modems die voor analoge TV gebruikt worden een aparte module nodig hebben om analoog te kijken. Je hebt een ander modem gekregen, maar dat is niet het nieuwste modem dat we hebben. Die is niet beschikbaar voor analoog. Verduidelijkt dit wat?
Reputatie 2
Badge
Hier voor had ik een modem waar van de adapters geaard. nu heb ik een modem waar van de adapters niet geaard zijn. de oude modem was beter dan de nieuwere modem die we nu hebben.

Of wel de packetfront was beter dan wat we nu hebben. Ik hoop dat ik mijn stukje nu iets verduidelijk hebt
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stezie, ik kan je niet aan je oude modem helpen. Wel heb ik een ticket aangemaakt voor de Technische Afdeling. Zij gaan hier verder naar kijken. Laat je weten wat eruit komt?
Reputatie 2
Badge
Het een en ander is nu vervangen.
Analoog doet het nu weer
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stezie, fijn dat alles weer werkt zoals het hoort en bedankt voor je bericht!
Reputatie 2
Badge
Wat mag ik doen met de oude doen.
Adapter en dat andere (waar de modem aan word gehangen)
Dat mag gratis retour.
Je kan een retourlabel uitprinten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Stezie, die mag inderdaad retour naar ons en dan zorgen wij voor een goede verwerking ervan 🙂. Bedankt alvast voor het terugsturen.
Reputatie 2
Badge
Is goed dan stuur ik deze op.
Maar als jullie hadden aangegeven dat ik hem mocht weggooien had ik dat ook gedaan.

Ik dacht als jullie er niks mee doen kan ik hem ook hier weggooien
Reputatie 6
Badge +12
Goed dat je het aangeeft, ik zal het er een volgende keer bij vermelden 🙂. Wel zo duidelijk!

Reageer