beantwoord

Analoog en dvb-c werken niet

• 8 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 330 keer bekeken

Badge
Sinds terugkomst vakantie werken analoge signaal en dvb-c niet meer. Uit eerdere topics wordt duidelijk dat dit waarschijnlijk in het glasvezmodem zit. Met wie moet ik contact opnemen om zsm weer signaal te hebben? Wil graag weer Rio kijken in de slaapkamer ☺️
icon

Beste antwoord door Cvl66 10 augustus 2016, 18:15

Telfort netcare heeft al contact opgenomen. Morgen wordt het modem vervangen. Dank voor de snelle actie Telfort! Kunnen we weer Rio kijken in de slaapkamer 😉
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Cvl66, welkom op het forum! Het is niet fijn om zo thuis te komen van vakantie. Heb je ook het glasvezelmodem herstart? ik ontvang alvast graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Badge
Hier hetzelfde probleem, tv rechtstreeks aansluiten en herstarten geeft geen verbetering.
mijn excuses als het niet de bedoeling is dat ik mij in deze discussie meng, als het nodig is start ik wel een nieuw topic.

M.v.g. Arno
Badge
Telfort netcare heeft al contact opgenomen. Morgen wordt het modem vervangen. Dank voor de snelle actie Telfort! Kunnen we weer Rio kijken in de slaapkamer 😉
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Cvl66! Ik hoop dat je gauw weer kunt kijken naar de Speen in Rio! :D

@Revival,

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Op dit topic plaats ik een slotje.