Analoge TV-signaal ineens slecht

• 24 juni 2015
  • 13 reacties
  • 974 keer bekeken

Sinds een kleine week slecht beeld op tv met analoge verbinding via glasvezel. Lokatie: Enschede.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@roons,

Welkom!

Dat is vervelend om te vernemen. Gebeurt dit ineens of merkte je een achteruitgang wat prestaties betreft? Doet het zich nu nog steeds voor in dezelfde mate?

Ik verneem je reactie graag.

Michael
@roons,

Welkom!

Dat is vervelend om te vernemen. Gebeurt dit ineens of merkte je een achteruitgang wat prestaties betreft? Doet het zich nu nog steeds voor in dezelfde mate?

Ik verneem je reactie graag.

Michael

Michael, allereerst bedankt voor je aandacht.

De storing trad ineens op, we hebben altijd goed beeld gehad. Ik kan me echter niet herinneren of het vanaf het moment van de (landelijke) internetstoring is ontstaan, of daarvoor. Er is continu 'sneeuw' in beeld, op elke zender. Het is tot nu toe niet minder slecht geworden.
Reputatie 8
Badge +2
@roons,

Dank voor je berichtje!

Stuur in een privévenster je naam, adres en woonplaats, ik zal er dan voor zorgen dat er contact met je wordt opgenomen. De kans is aanwezig dat er een module in het modem defect is geraakt, in dat geval dient het exemplaar vervangen te worden.

Michael
Hallo, bij mij het zelfde verhaal, van de ene op de andere dag geen analoog tv meer (glasvezel). Alles al geprobeerd, reset van de modem enzo, geen uitkomst. locatie Echt, limburg
Reputatie 8
Badge +2
@like,

Opmerkelijk! Van roons heb ik niets meer vernomen helaas. Ik verwacht daarom dat het probleem verholpen is door vervanging van de hardware. Zou je jouw naw-gegevens kenbaar kunnen maken in een privévenster? Ik zet dan de benodigde acties voor je uit.

Michael
ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk en er is voor vrijdag 28/08 een afspraak met een monteur gemaakt.
iig bedankt voor de reactie:D
Reputatie 8
Badge +2
@like,

Prima hoor; er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Laat je mij weten of het na de afspraak weer goed werkt? Ben erg benieuwd!

Michael
monteur is geweest, hybride plaat vervangen en hoppa, we hebben weer beeld.
de monteur gaf aan dat het een voorkomende storing is waarbij de coax omvormer in de wandplaat van de modem kapot gaat. Hij moest er zeker nog 10 vervangen vandaag.
Reputatie 8
Badge +2
@like,

Klopt. Het komt geregeld voor, vandaar wist ik ook gelijk welke handelingen er verricht moesten worden. Het is hoe dan ook fijn om te vernemen dat het nu goed werkt. Veel plezier ervan gewenst!

Michael
Sinds een kleine week slecht beeld op tv met analoge verbinding via glasvezel. Lokatie: Enschede.

Heb nu ook een aantal weken slecht analoog beeld. Dacht dat de versterker kapot was, maar bleek niet het geval. Nu lees ik dat wellicht een bepaald onderdeel in het modem kapot kan zijn. Hoe lossen we dit probleem op?? Sturen jullie bij ons ook een monteur langs?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ben. Niet fijn! We sturen niet zomaar een monteur langs. Het feit dat analoge TV niet lekker werkt kan namelijk meerdere oorzaken hebben. Al kan ik jouw conclusie niet helemaal uitsluiten natuurlijk. Stuur jouw naw-gegevens in een privévenster alsjeblieft, dan duik ik erin voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ben, bedankt voor je privébericht. Ik heb een verzoek gedaan bij de helpdesk om dit op te pakken en uit te zetten waar nodig. Mogelijk wordt er contact met opgenomen om een afspraak te maken ter vervanging van het modem. Laat je het mij weten als je benaderd bent?
Hier ook analoge tv signaal regelmatig geheel weg.
Net 30 min aan de telefoon met telfort, .
kabel wisselen?????

Reageer