vraag

Analoge TV ontvangst doet het niet

• 8 juni 2014
  • 31 reacties
  • 11463 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

31 reacties

Interessant topic dit.

Mijn Genexis modem geeft exact t zelfde storing!
(het betreft hier een splinternieuwe aansluiting en dus ook splinternieuwe modem)

Ik heb telfort gebeld, zij gingen kijken wat ze konden doen!

I.i.g. Bedankt voor het posten van de oplossing!

M.v.g.
Dave.
Reputatie 8
Badge +16
@jgleemker,

Wat fijn dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je weer problemen ervaren dan lees ik dit graag van je.

@Davedekock,

Vervelend dat je precies hetzelfde probleem ervaart. Je geeft aan dat je met Telfort helpdesk hebt gebeld en dat zij dit voor je onderzoeken. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan lees ik dit graag van je.

Stephen
Mensen dat klopt de Genexis modem heeft een bekend probleem ..en wel de analoog ontvangst wil nog wel eens defect raken ..(oververhitting component )
ik heb het nu weer ..ze komen langs om hem te vervangen dit word de 3 de Genexis in drie jaar ...hatseflats 😉
Badge +1
Dat heb ik ook ergens gelezen; dat er veel Genexis-en vervangen moeten worden omdat het analoge TV signaal er ineens mee stopt.
Toen ik 1½ jaar geleden glasvezel van Telfort geleverd kreeg, was er bij mij een PacketFront FTU geplaatst en DVB-C werkt tot op heden prima.
Monteur is geweest, Genexis modem is defect. Na omwisselen werkt alles weer.
Het Genexis modem heeft analoge TV als zwak punt, gaat wel vaker kapot.
Probleem is opgelost!

Goeie tip en bedankt voor het vermelden van het resultaat.
Volgens mij heb ik nu nu hetzelfde probleem.
Reputatie 8
Badge +16
@gjs68,

Welkom op het forum.
Vervelend om te vernemen dat jij ook een soortgelijk probleem ervaart. Je hebt echter gepost in een topic van iemand anders. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om een nieuw topic aan te maken waarin je het probleem dat je ervaart verder beschrijft. Zodra je dit hebt gedaan ben ik je verder van dienst. Dit topic gaat op slot.

Stephen