beantwoord

Analoge TV

• 9 december 2016
  • 9 reacties
  • 527 keer bekeken

Sinds vandaag valt regelmatig het analoge tv signaal weg of bevriest.
na 30 min aan de telefoon met telfort geen steek verder gekomen.
Wissel ff de kabel om is het antwoord.
icon

Beste antwoord door FataMorgana 13 december 2016, 13:01

Hi all,

Speelt de storing bij jullie nog?

Lol Leon... Dan zouden er na mijn reactie wel meerdere berichten zijn gekomen...
Vrijdagavond was het opeens weer goed.
Op de site zag ik later dat er alsnog een soort van storingsmelding was geplaatst, alleen met een bepaalde locatie terwijl de storing veel verder reikte. Deze melding is gisteren 'opgelost' verklaard.
Maar ik kon vanaf vrijdagavond, ongeveer vanaf 20.30 uur weer normaal kijken zonder onderbrekingen of haperingen.
Bekijk reactie

9 reacties

Ik heb dit ook!
Sinds ik ben gaan kijken vandaag tegen 18.00 uur valt telkens het signaal weg nadat het even bevriest.
Signaal is dan ongeveer een minuut weg.

Uiteraard weet de helpdesk weer van niks en heb je er in je eentje last van...
Zo beginnen ze altijd dus ik weiger geld uit te geven aan een onzinnig telefoongesprek.

Er is een algemene storing.
Bij mij postcode 3328. (Dordrecht)

EDIT: Misschien onnodig te vermelden maar het betreft uiteraard ALLE zenders.
Valt zo nauwelijks normaal TV te kijken...
Ik vrees weer het ergste, zo net met het weekend...
Reputatie 3
Badge +1
Ook hier in Wijchen 6605 een vergelijkbaar "beeld" (sic!).
Alleen de lokale omroepen zijn nog te bekijken, alles andere is "zwart".
Vandaag is er ook weer door KPN ITNS iets aan DVB-C aangepast.
Graag foutmelding aan ze doorzetten!
Reputatie 1
Hier (Almere) zelfde probleem. Zelfde probleem op meerdere plaatsen, zie https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/49434495#49434495

Is dit de manier om versneld van de DVB-C klanten af te komen?
In Varsseveld hetzelfde. Sinds een uur of 6 regelmatig uitval van TV (Analoog en DVB-C)
Het ergste is dat Telfort bij geen enkele storing (die er de afgelopen maanden nu al diverse zijn geweest) geen enkele sjoege geeft, geen uitleg en doet alsof er niets is gebeurd.
Analoge glasvezel wordt duidelijk niet meer serieus genomen.
Badge +1
Hi all,

Hi all,

Lol Leon... Dan zouden er na mijn reactie wel meerdere berichten zijn gekomen...
Vrijdagavond was het opeens weer goed.
Op de site zag ik later dat er alsnog een soort van storingsmelding was geplaatst, alleen met een bepaalde locatie terwijl de storing veel verder reikte. Deze melding is gisteren 'opgelost' verklaard.
Maar ik kon vanaf vrijdagavond, ongeveer vanaf 20.30 uur weer normaal kijken zonder onderbrekingen of haperingen.
Vrijdag in de loop van de avond inderdaad weer goed.
Waar eerst alleen de regio Eindhoven werd vermeld, heeft er nog gestaan: "Storing analoge TV in meerdere regio's".
Maar dat was op een moment dat de storing al bijna verholpen was.
Dit zou Telfort veel beter moeten doen. Sneller reageren op storingen en dit dan ook vermelden op de site.
Badge +1
Hoi FataMorgana,

Ik had dan inderdaad wel meerdere berichten verwacht, echter had je ook contact gehad kunnen hebben met een collega van de klantenservice. Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt! :)

Hallo GUNA,

De eindgebruiker (klant) constateert in de meeste gevallen het eerste een storing. Op het moment dat wij er meerdere meldingen van binnenkrijgen proberen we de impact te bepalen. Ik hoop dat je het je kunt voorstellen dat het vaak erg lastig is om al direct in het begin vast te stellen wat de storing precies is en hoe groot die is.
Wij streven er naar om informatie altijd zo snel mogelijk op de website te hebben, maar moeten ook secuur zijn in wat er gecommuniceerd moet worden. Ik kan je vertellen dat zodra we een "meervoudig" klantprobleem constateren dat er een aantal mensen het werk laten vallen waar ze mee bezig zijn en gaan schakelen met de oplospartijen en zorgen voor een duidelijke en complete melding.

Vanzelfsprekend ben ik ook blij dat de tv het bij ook weer doet zoals die het moet doen! 🙂

Reageer