beantwoord

Analoge radio ontvangst in Lelystad

• 18 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 1
Klopt het dat momenteel 18-10-2017 om 16:55 uur een storing is in de ontvangst van analoge radio signalen? Alleen radio Lelystad doet het maar dat komt omdat ze dichtbij zitten.
icon

Beste antwoord door du96851 18 oktober 2017, 20:56

TV werkt sinds ongeveer 20:15 inderdaad weer naar behoren.
Bekijk reactie

5 reacties

Hier in Almere vanaf 18-10-2017 vanaf 11:00 - 11:50 uur geen analoge radio ontvangst meer.
Ik heb het 'betaalde' servicenummer gebeld (als je wil kopen is bellen wel gratis) en na een bandje uiteindelijk een medewerker te pakken gekregen... als het verdient moet worden bij de bestaande klanten??
Maar ja, uiteindelijk een vriendelijke medewerker en ja het advies;
Kabels vervangen, stekkers uit te trekken, te wachten (op betere tijden?) en meer van dezelfde standaard dingen. Mijn (weder)vraag is om graag een techneut aan de zijde van Telfort eens naar het probleem te laten kijken.
Hallo JpKeur, wij hebben last van een groot aantal verdwenen TV kanalen op het analoge signaal. Een paar (bv TV5 en ZDF) doen het WEL, dus het ligt NIET aan onze kant. Hopelijk kijkt iemand van Telfort mee om dit snel op te laten lossen.
20:09 uur en het radio signaal is er weer. Toch aan de Telfort zijde. Misschien toch maar wat eerder in de lijst met adviezen van de servicedesk opnemen? Aan de leverancier zijde kijken?
Reputatie 1
Ik heb tegen 18.00 uur contact gehad met telfort. Er was GEEN storing in Lelystad. Ook mij werd gevraagd kabels te wisselen doch heb dit geweigerd omdat niemand aan de kabels komt. Conclusie het analoge kastje naast het modem zal wel kapot zijn. Omdat Gideon, de firma die dit verwisselt, niet meer te bereiken was kreeg ik het telefoonnummer van Gideon om morgen te bellen.
Gelukkig probeerde ook ik na 20.15 uur de radio en zie daar hij doet het weer JpKeur heeft gelijk, waarom weten de mensen van Telfort dit niet; ik had Gideon voor niets laten komen (kosten?).
Het is te hopen dat men hier iets van leert en de storinglijst beter up to date houdt.
TV werkt sinds ongeveer 20:15 inderdaad weer naar behoren.

Reageer