beantwoord

analoge

• 27 oktober 2014
  • 15 reacties
  • 725 keer bekeken

Reputatie 1
tv signaal is sindsvrijdagavond zeer slecht,glasmodem genexis van de stroom gehaald en maar een tv rechtstreeks aangesloten,beeld blijft in de ruis.
Vermoedelijk Genexis modem overleden.
Graag contact ivm vervanging??
icon

Beste antwoord door lichtpitje 13 november 2014, 22:43

@lichtpitje,

Bedankt voor de terugkoppeling. Graag gedaan en ik kijk uit naar jouw bericht. :)
Stephen

Gudion heeft mij vanavond gebeld en gaan het modem volgende week vrijdag vervangen.
Dus het komt goed,'
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Helpdesk bellen gaat vaak net iets sneller....

(anders even wachten op Webcare)
Reputatie 1

Heb wel beeld via iptv maar de jongens boven kijken via het dvb signaal dat met het analoge signaal meekomt.
Dan kijken ze maar even niet.
het ligt eraan wannneer een monteur beschibaar is.
We wachten af,alvast bedankt.
Reputatie 1

Heb wel beeld via iptv maar de jongens boven kijken via het dvb signaal dat met het analoge signaal meekomt.

Zijn vier dagen verder en heb nog geen reactie van webcare mogen ontvangen.
We wachten nog maar even af.
Reputatie 1

Zijn vier dagen verder en heb nog geen reactie van webcare mogen ontvangen

We zijn negen dagen verder en ik zeg maar zo,geduld is een schone zaak..
Reputatie 1
[quote=lichtpitje]Helpdesk bellen gaat vaak net iets sneller....

Zijn vier dagen verder en heb nog geen reactie van webcare mogen ontvangen

We zijn negen dagen verder en ik zeg maar zo,geduld is een schone zaak..
[/quote

Ja viertien dagen verder,maar tot mijn spijt nog geen reactie van webcare,moeten we bellen dan? ,we wachten nog even af.
Reputatie 8
Badge +16

Het kost je max. 50 cent per gesprek... maar dan was je vermoedelijk al geholpen geweest...
Reputatie 8
Badge +16
@lichtpitje,

Mijn welgemeende excuses voor deze extreem late reactie. Heb je inmiddels al gebeld? Zo niet dan ontvang ik graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Reputatie 1

Het kost je max. 50 cent per gesprek... maar dan was je vermoedelijk al geholpen geweest...

Het komt goed webcare heeft gereageerd zie reactie.
Bedankt voor het mee denken,kunnen de jongens binnekort weer van tv en radio genieten.
Reputatie 8
Badge +16
@lichtpitje,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet. De procedure is dat mijn collega's telefonisch contact met jou opnemen en eerst het een en ander nalopen. Mocht het probleem niet worden opgelost dan zal het modem worden vervangen. Ik verwacht dat je binnen 48 uur wordt gebeld. Laat je mij weten wanneer jij bent benaderd?

Heb je toevallig ook geprobeerd om te testen met een andere COAX kabel? Zo ja, doet het probleem zich dan nog steeds voor?

Stephen
Reputatie 1
@lichtpitje,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet. De procedure is dat mijn collega's telefonisch contact met jou opnemen en eerst het een en ander nalopen. Mocht het probleem niet worden opgelost dan zal het modem worden vervangen. Ik verwacht dat je binnen 48 uur wordt gebeld. Laat je mij weten wanneer jij bent benaderd?

Heb je toevallig ook geprobeerd om te testen met een andere COAX kabel? Zo ja, doet het probleem zich dan nog steeds voor?

Stephen

Een van uw collega,s heeft mij vanmiddag gebeld,en de klacht na derden door gezet.
Alvast bedankt ,ik hou u op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +16
@lichtpitje,

Bedankt voor de terugkoppeling. Graag gedaan en ik kijk uit naar jouw bericht. :)

Stephen
Reputatie 1
@lichtpitje,

Stephen

Gudion heeft mij vanavond gebeld en gaan het modem volgende week vrijdag vervangen.
Dus het komt goed,'
Reputatie 8
Badge +16
@lichtpitje,

Fijn dat je bent gebeld. Ik lees graag van je hoe het nieuwe modem functioneert wanneer deze is aangesloten.
Fijn weekend!

Stephen
Reputatie 1
[quote=Stephen - Telfort]@lichtpitje,

Fijn dat je bent gebeld. Ik lees graag van je hoe het nieuwe modem functioneert wanneer deze is aangesloten.
Fijn weekend!

Stephen de monteur is afgelopen vrijdag geweest,mooi op tijd en zeer vriendelijk.
Binnen tien minuten was hij al klaar,modem gewisseld getest, en bon uit geschreven.
Analoge TV+ Radio werken weer,
De ander diensten werkten vanaf ik glasvezel afneem uitstekend.en heb geen klachten.
Reputatie 8
Badge +16
@lichtpitje,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service die de monteur heeft verleend.
Ik waardeer het ook zeer dat je tevreden bent over onze diensten. Hartstikke bedankt voor je reactie. :D
Mocht je weer problemen ervaren dan verneem ik dit graag van je. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen