beantwoord

Amino werkt niet meer

• 23 september 2018
  • 7 reacties
  • 229 keer bekeken

Hallo, Sinds vanmiddag krijg ik mijn amino niet meer aan. Deze heeft vanmorgen nog gewerkt.
Ik heb alle kabels gecontroleerd maar er lijkt geen leven meer in te zitten.

Groet, Patrick
icon

Beste antwoord door jimny 23 september 2018, 20:44

Vul je forumprofiel aan met je klantnummer of postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent om een nwe amino of adapter naar jou toe te sturen
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is de adapter wellicht defect
Dat denk ik. De reset knop helpt ook niet.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forumprofiel aan met je klantnummer of postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent om een nwe amino of adapter naar jou toe te sturen
Wow, dat is pas service.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Patrick, hartelijk welkom op het forum en wat rot dat je amino kapot is. Er komt een nieuwe je kant op en die ontvang je waarschijnlijk overmorgen. Service, daar doen we graag aan 🙂. Wil je het laten weten als je deze hebt ontvangen en of het daarmee weer werkt zoals dat hoort?

@jimny; bedankt voor je hulp 🙂.
Reputatie 6
Badge +12
@Patrick Schouten heeft me laten weten dat hij volgende week erop terug komt of het werkt 🙂. We hebben contact!
Reputatie 6
Badge +9
Dag Patrick. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat geen bericht goed bericht is, en je Amino tv-ontvanger inmiddels weer springlevend is. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer