beantwoord

Amino "Waiting for network"

• 23 april 2017
  • 5 reacties
  • 994 keer bekeken

Badge
Mijn interactieve TV doet het niet meer. Ik heb een opstelling met twee managed switches en heb de VLAN's zo ingesteld dat IPTV en internet over een kabel gaan. Dat werkte prima tot een paar dagen geleden. De Amino ontvanger bleek nu ineems een IP adres van mijn router te krijgen.

In eerste instantie vermoedde ik een probleem in mijn VLAN setup. Vandaag heb ik de tijd genomen om de Amino ontvanger via een aparte UTP kabel rechtstreeks met het glasvezelkastje te verbinden. Na het van de stroom afhalen van het modem en het hele netwerk, heb ik eerst na een paar minuten het modem weer aangezet en een minuut of vijf later de rest van de apparatuur weer een voor een aangezet. Nu komt de ontvanger niet verder dan de boodschap "Waiting for network". Heeft iemand een idee hoe ik hier mee verder moet?
icon

Beste antwoord door RailsPassenger 17 mei 2017, 14:26

Vandaag is er een monteur langsgeweest die het glasvezelmodem heeft vervangen. Ik heb weer TV!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi RailsPassengerb, welkom op het forum van Telfort! Je mag inderdaad de Amino op poort twee van het glasvezelmodem aansluiten, dat zou moeten werken. Wil je dat eens nakijken? Mocht dit ook niet goed werken, laat het me dan weten door een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer. Ik help je dan graag verder.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi RailsPassenger, dank voor je bericht. Ik heb een incident voor je aangemaakt om de Amino te laten vervangen. Ik denk, zeker gezien het ook niet werkt direct op poort twee van het modem, dat het exemplaar niet meer lekker werkt. Je mag ervan uitgaan dat je hem deze week nog ontvangt. Wil je het laten weten als hij binnen is? Dank je!
Badge
Ik heb een nieuwe Amino gekregen gisteren (vrijdag) precies zoals je zei, maar helaas, die geeft hetzelfde resultaat. Ik heb toen de helpdesk gebeld. Na geverifieerd te hebben dat ik alle stappen correct heb doorlopen vertelde de dame dat ze het probleem bij de volgende lijn zou neerleggen. Ik wacht nu maar geduldig op wat komen gaat.

In ieder geval bedankt voor je hulp!
Badge
Vandaag is er een monteur langsgeweest die het glasvezelmodem heeft vervangen. Ik heb weer TV!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi RailsPassenger, goed nieuws zeg! Fijn om te horen dat er redelijk snel gehandeld is. Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer