beantwoord

Amino stuk

  • 18 februari 2015
  • 5 reacties
  • 468 keer bekeken

dat lullige sukkelige ding is nu al defect
zou graag een Amino HD recorder M540 willen
graag een nieuwe anders beeindig ik het contract
icon

Beste antwoord door Michael 13 maart 2015, 20:55

@kaipo0411,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

sorry dat ik zo negatief ben over dat ding maar het staalt "kwaliteit" van af de stekkers vallen er zo uit
valt elke x om, dat lullige voetje is zo gammel
telfort niet de kwaliteit die ik gewend was bij ziggo, alleen net zo duur

dat lullige sukkelige ding is nu al defect
graag een nieuwe anders beeindig ik het contract
waarom gebruikt u niet dezelfde hd ontvanger als uw moeder kpn sorry dat ik zo negatief ben over dat ding maar het staalt "kwaliteit" van af de stekkers vallen er zo uit
valt elke x om, dat lullige voetje is zo gammel
telfort niet de kwaliteit die ik gewend was bij ziggo, alleen net zo duur

dat lullige sukkelige ding is nu al defect
graag een nieuwe anders beeindig ik het contract
die gaat ook na 2 uur uit ik kon ook maar 2 uur radio luisteren als je niet zapt gaat ie in de standby mode
bij de instellingen kun je dat op uit zetten
idd ik vind het ook een sullig knullig kwaliteitloos ding
als je stoft vallen de stekkers eruit, voetje is gammel hij valt elke x om
en nu is hij stuk:@
Zie onderstaand verhaal, het gaat verder:

"Mijn schoonouders hebben veel problemen met interactieve TV via de Animo 140.
- Animo gaat automatisch uit na 2 uur (slaapstand op decorder staat op uit)
- Geluidsverschil per zender waardoor ze telkens volume bij moeten stellen
- Geluid en beeld lopen regelmatig niet synchroon
- AB reageert slecht of soms niet (dit heb ik ook, is volgens echt mij een Animo probleem!)

Deze oplossingen al geprobeerd:
-HDMI kabel vervangen en ook beide HDMI aansluitingen op TV geprobeerd
- netwerkkabel vervangen
- decoder gereset en software opnieuw geïnstalleerd
- decoder vervangen door Telfort
- daarna maar weer gereset/software etc.

Decoder is aangesloten op een nieuwe Samsung TV.

Problemen zijn niet minder. Ze staan op het punt om de decoder uit het raam te gooien en ik geef ze groot gelijk!

Wie heeft de oplossing of nog meer tips."


Ik heb veel contact gehad met Telfort. Er is ondertussen een aardig dossier. Alles vervangen, zelfs twee keer de animo. Gisteren na weer en telefoontje met Telfort de Animo aangesloten met SCART ipv HDMI als laatste oplossing. Ik krijg net een telefoontje dat de decoder gewoon weer uitgaat na twee uur.

Bij mijn schoonouders is het geduld op en zij willen niets meer proberen en gaan via Coax kijken. Verzoek aan de helpdesk van Telfort: svp contact opnemen met mijn schoonouders en met hen te regelen dat de animo retour gestuurd kan worden en een tegemoetkoming in de kosten van oa het bellen van de helpdesken met hen te regelen. Het likt mij niet handig dat ik hier tussen zit.
Reputatie 8
Badge +16
@kaipo0411,

Vervelend om te vernemen dat de Amino stuk is. Gaat deze helemaal niet meer aan?
Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst en kijk ik ook wat ik voor je kan betekenen wat betreft het Vast Bellen probleem.

Stephen
Reputatie 8
Badge +2
@kaipo0411,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.

Michael