beantwoord

Amino storing

• 28 juli 2018
  • 8 reacties
  • 396 keer bekeken

Reputatie 1
Hier in Almere na een storing problemen met het Amino m540 tv modem. Eerst twee rode lampjes nu knippert er links een blauw ledje. Kan geen contact maken met modem. Ook reset door stroom eraf halen helpt niet.
Verder Genexis glas vezelmodem en tv ook al gereset. Op de ipad kunnen we wel tv zien geen contact met modem.

Iemand een idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Coertqwerty 10 augustus 2018, 19:35

Uiteindelijk is een nieuw modem de oplossing.
Bedankt voor ieders bijdrage.

vriendelijke groet Coert
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +18
In deze post geeft Cindy-Telfort aan hoe je de Animo kan resetten.
https://forum.telfort.nl/tv-338/upgraden-amino-540-lukt-niet-foutcode-2-17-73332
Reputatie 1
Nelly, bedankt voor je reaktie, helaas niet gelukt,

de genoemde menu knop is de menu knop op de afstandsbediening van de Amino?

de reset knop is het blauwe ledje aan de voorkant?

als dit zo is heb ik het gedaan zoals omschreven. De tv geeft de melding geen signaal. Het blauwe ledje blijft knipperen.
Badge +18
Ik heb zelf geen "oud-glas". Ken de Animo dus niet van eigen gebruik.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan kan webcare meekijken naar je aansluiting als ze aan je topic toe zijn.
Je kan ook bellen of een chat beginnen. De klantenservice is op zondag open voor tv problemen.
Brandt het lampje van poort 2 op je glasmodem?
Heb je de kabel tussen de glasmodem en je Amino al vervangen?

Met resetten van de glasvezel modem bedoel je stroomloos maken.

Mocht het in de 540 zitten houd er dan rekening mee dat je de A140 ervoor terug krijgt.
De bedoelde menu knop is inderdaad die van de afstandsbedienining.
De reset is het kleine gaatje onder de tekst HDMI aan de achterkant met een paperclip indrukken

Reputatie 1
Galdor, inderdaad brand op het glasvezelmodem het ledje bij het symbol van de tv niet, met resetten van het glasvezel modem bedoel ik inderdaad stroom loos maken.

grt Coert
Je zou die reset nog kunnen uitvoeren via de getoonde gaatje, maar het lijkt er eerder op dat er iets mis is met je glasmodem dan wel verder in het systeem het tv signaal lijkt niet binnen te komen.
Reputatie 8
Badge +11
Hi Coertqwerty, geen tv kunnen kijken is niet de bedoeling! Heb je de reset al kunnen uitvoeren die Galdor noemt? Ik ben ook benieuwd naar wat het resultaat daarvan is. Als je daarnaast ook je klantnummer in je profiel kunt invoeren, kan ik ook met je meekijken naar de situatie.
Reputatie 1
Uiteindelijk is een nieuw modem de oplossing.
Bedankt voor ieders bijdrage.

vriendelijke groet Coert

Reageer