beantwoord

Amino ontvanger overleden?

• 27 januari 2018
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, Vanavond werd mijn TV beeld ineens zwart. TV werkt zelf prima op bv chromecast of Netflix, maar via de ontvanger alleen maar zwart beeld. Ledje op de voorkant van de ontvanger blijft ook uit, ook na reset of als ik hem uit / aan zet. Wie kan mij helpen???
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 januari 2018, 14:00

Hey John, welkom op het forum. Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met een collega van me na de tip van nelly jacoba. Er komt een vervangende voedingsadapter voor je Amino naar je toe. Die zal zo snel mogelijk bij je binnen komen.
Bekijk reactie

7 reacties

Staat er wel spanning op de Animo?
Zit de stekker in het stopcontact en in de Animo?
Heb je eventueel een andere vergelijkbare voeding om te proberen?
Webcare begint hier maandag weer.
Maar via tel en via facebook is Telfort morgen wel bereikbaar voor tv storingen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Hij ziet er dood uit, maar de stekker zit indedaad in het stopcntact. Ik heb geen adapter liggen met dezelfde stekker... Op de contactpagina staat dat ze telefonisch op zon-en feestdagen gesloten zijn?
Voor tv problemen zijn ze wel op zondag vanaf 10.00 open.
Als je belt even het hele bandje afluisteren.
Reputatie 7
Badge +7
Hey John, welkom op het forum. Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met een collega van me na de tip van nelly jacoba. Er komt een vervangende voedingsadapter voor je Amino naar je toe. Die zal zo snel mogelijk bij je binnen komen.
Vandaag geen bericht ontvangen dat er iemand aan de deur is geweest. Nu werken wij ook beide, dus afleveren zal wat lastiger worden ben ik bang. Maar we wachten nog even af.
Nu maar hopen dat het inderdaad de adapter is die kapot is, en niet de ontvanger...
De nieuwe adapter ontvangen en gelukkig lag het hieraan. Als het aan de ontvanger had gelegen had ik een nieuwe verzending af moeten wachten. Dan zit je al snel een week zonder TV, waar de gemiddelde TV verslaafde toch niet vrolijker van wordt...
Probleem is dus opgelost.
Gelukkig opgelost!
Fijn dat je de goede afloop terugmeldt! 🙂

Reageer