beantwoord

Amino M540 rode leds

• 1 september 2015
  • 4 reacties
  • 383 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Amino m540 gaat 4 seconden na dat is is opgestart vanzelf uit en dan branden er twee rode leds. Ik kan dan ook niets meer doen. Het gaat hier dan om de stand-by led en de opname led.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
icon

Beste antwoord door Rlion 8 september 2015, 21:21

Ben gebeld door een Telfort medewerker.
Ik heb in overleg een nieuwe adapter opgestuurd gekregen.
Helaas blijft de Amino geen beeld geven.

Ik heb begrepen dat de amino m540 niet meer beschikbaar is en dat hiervoor de Amino 140 in de plaats is gekomen.
Deze heeft geen HDD en er kan dan alleen in de cloud worden opgenomen. Hiervoor moet dan wel 5 euro per maand worden afgerekend.

Eerlijk gezegd heb ik er geen 5 euro voor over om af en toe een programma op te nemen, terwijl dat met de amino m540 geen geld koste.

Hopelijk heeft iemand nog een tip om mijn amino m540 weer werkend te krijgen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als je op zoek bent naar hulp, ben je hier aan het juiste adres! Wil je eens proberen om de stekker er voor minimaal 10 seconden eruit te halen? Hierna kan de Amino even helemaal opnieuw opstarten. Als dit ook niet werkt, ontvang ik graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Hiermee kan ik uitzoeken wat ik verder voor je kan doen als dit niet de oplossing is. Laat je mij weten of het lukt?
Reputatie 1
Ik heb een prive bericht gestuurd.

De stekker uit de Amino M540 halen, heeft helaas geen effect.

Hopelijk komt iemand snel met een oplossing, aangezien ik al een aantal dagen zonder TV zit
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rlion, ik neem het even over van Christy. Zojuist heb ik een ticket ingeschoten voor het Amino probleem. Mijn collega's nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op zodat dit probleem kan worden opgelost. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Ben gebeld door een Telfort medewerker.
Ik heb in overleg een nieuwe adapter opgestuurd gekregen.
Helaas blijft de Amino geen beeld geven.

Ik heb begrepen dat de amino m540 niet meer beschikbaar is en dat hiervoor de Amino 140 in de plaats is gekomen.
Deze heeft geen HDD en er kan dan alleen in de cloud worden opgenomen. Hiervoor moet dan wel 5 euro per maand worden afgerekend.

Eerlijk gezegd heb ik er geen 5 euro voor over om af en toe een programma op te nemen, terwijl dat met de amino m540 geen geld koste.

Hopelijk heeft iemand nog een tip om mijn amino m540 weer werkend te krijgen.

Reageer