AMINO M540 geeft geen tv signaal

• 9 december 2014
  • 2 reacties
  • 762 keer bekeken

Sinds 8 december 2014 geeft mijn AMINO M540 geen tv signaal. TV kijken is sindsdien niet meer mogelijk. Internet werkt wel.

Het meerdere keren "Functieherstel" geprobeerd middels het spanningsloos maken van het glasvezelmodem en M540 heeft helaas tot geen enkele resultaat geleid. Na het inschakelen van de voedingsspanning van de M540 brandt er een rode led (als het apparaat uitstaat) en bij het aanzetten een blauwe led welke na een paar seconden begint te haperen en vervolgens een paar keer begint te knipperen en vervolgens verdwijnt en uitvalt.

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe dit probleem is te verhelpen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@ajrenbal,

Welkom op het forum!

Het lijkt erop dat je de ontvanger niet helemaal doet wat het moet doen, het is dan ook verstandig dat deze wordt vervangen door een nieuw exemplaar.
Indien je jouw NAW-gegevens kenbaar maakt in een privébericht dan zet ik het voor jou in gang.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@ajrenbal,

Jammer dat ik geen reactie heb gekregen. Indien je nog een vraag hebt, maak dan alsjeblieft een nieuw topic aan. :)

Deze gaat op slot.

Michael