Amino kan geen netwerkverbinding maken

• 27 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 2021 keer bekeken

Fijn, vanochtend hebben 2 (enkel Turks sprekende) monteurs van Reggefiber onze glasvezelverbinding in orde gemaakt.
Vanavond ben ik gestart met het installeren van Internet (wat werkt zoals je ziet) en de Interactieve TV. Bij dit laatste stukje
installatie gaat het helaas mis. Amino geeft continu een netwerkfout aan. Ik lees op internet dat al veel mensen hier over
klagen en dat het lang duurt voordat dit opgelost kan zijn. Ik zou graag een oplossing zien voor dit probleem. Want geen
TV tijdens mijn vakantie (waar je uiteraard wel gewoon voor mag betalen) vind ik onacceptabel.  

Gaarne een spoedige oplossing en restitutie voor de dag(en) dat ik geen gebruik kan maken van de beloofde dienst.

4 reacties

Badge +1
@MEM,

Welkom op het forum! Vervelend dat het activeren van televisie nog niet is gelukt, ik help je daar graag mee verder. Kan je in een privébericht je adresgegevens doorgeven? Mijn excuses voor het ongemak.

Lotte
Reputatie 1
Badge +1
Succes! Ik hoor graag wanneer en vooral hoe het opgelost is!
Succes! Ik hoor graag wanneer en vooral hoe het opgelost is!

Simpel .. Ik heb de Devolo stekker nogmaals in het glasvezelmodem gestoken en toen maakte hij opeens wel verbinding .. Erg bijzonder in ieder geval. Het vreemde is alleen wel dat de Devolo boven nog geen contact wil maken ..
Reputatie 1
Badge +1
Ohw... jij hebt een setje er tussen zitten... Dat gaat mij niet verder helpen. Wel goed te horen dat het opgelost is!

Reageer