beantwoord

Amino geeft storing

• 13 september 2018
  • 11 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik onder vind problemen met de Amino.
Het geluid stottert en de beeld is ook raar de heletijd op meerdere zenders.
Heb de stroom er af gehaald en er pas weer in gedaan wanneer de Amino afgekoeld is.
Echter verhelpt dit niet het probleem.
Op analoog onder vind ik deze problemen niet

Zou deze vervangen kunnen worden
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 10:28

Hallo Stezie, dat is niet prettig tv kijken inderdaad! Ik ben het met nelly jacoba eens dat zo lang zonder tv zitten geen doen is. Ook voor een kortere periode is niet kunnen kijken niet fijn. Ik heb je daarom direct een vervangende Amino ontvanger toegestuurd. Binnen 2 werkdagen zal je deze in ontvangst kunnen nemen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Waarom je de brief nog eens hebt gekregen durf ik niet te zeggen, het kan zijn dat deze per abuis dubbel is verzonden.
Het kan zijn dat het abonnement maandelijks anders uitpakt met deze wijziging inderdaad, zoals gezegd zal iedereen nog een brief krijgen als het zo ver is en daarin staat wat het specifiek voor jou zal betekenen.
Reputatie 2
Badge
toch nog een vraag,

Waarom krijg ik vandaag weer een brief met de mededeling dat er wat gaat wijzigen.
Die brief heb ik nu 2x gekregen 1x lijkt mij wel voldoende.

Ik heb de linken bekeken en wat ik daar uit haal dat mijn abonnement duurder gaat worden dan met wat ik nu heb.
Dat vind ik nu wel weer jammer dat ik nu in een keer meer mag gaan betalen in vergelijking met wat ik nu heb.
Reputatie 8
Badge +11
Geen enkel probleem Stezie, ik ben blij dat je weer ongestoord kunt kijken :)
In de topics die nelly jacoba noemt wordt alles hierover uitgelegd. Iedereen zal ook nog een verdere brief krijgen als de daadwerkelijke omzetting er aan komt met wat het voor specifiek jou voor zal betekenen.
In dit topic staat uitgebreide info:
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/klanten-met-een-oud-glasvezelpakket-stappen-over-in-2019-77901

En dit topic is voor vragen en antwoorden:
https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Reputatie 2
Badge
Ik moet zeggen Top gedaan Jasper dat ik zo snel een andere Amino kon krijgen.
Wij onder vinden ook tijdens het slechte weer geen problemen.

Kan ik ook ergens meer info vinden met wat er gaat veranderen.
De brief wat kort en niet special gericht over met wat ik nu heb en wat ik straks allemaal krijg
Ook kan niks vinden of de prijs hoger of lager
Reputatie 8
Badge +11
Super, dat is goed om te lezen! Moeder natuur liet gisteren flink van zich horen inderdaad, maar ik ga er vanuit dat het jouw tv kijkplezier niet heeft kunnen verstoren 😉
Reputatie 2
Badge
Alles werkt voor als voor heen zonder problemen.

Hoop dat het beeld zo blijft ondanks dit slechte weer😍
Reputatie 2
Badge
Dat zal ook zeker doen, vind dat wel netjes als ik dat zou meededelen aan jullie.

Als vast mijn dank voor het toesturen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Stezie, dat is niet prettig tv kijken inderdaad! Ik ben het met nelly jacoba eens dat zo lang zonder tv zitten geen doen is. Ook voor een kortere periode is niet kunnen kijken niet fijn. Ik heb je daarom direct een vervangende Amino ontvanger toegestuurd. Binnen 2 werkdagen zal je deze in ontvangst kunnen nemen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Webcare kan dat voor je regelen.
Staat je klantnummer in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aanluiting het gaat.

@MatGer
De omzetting kan tot eind 2019 duren. Om al die tijd zonder tv te zitten lijkt me niet leuk.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Reputatie 1
Ik lees net op het forum dat Telfort vanaf eind 2018 alle oude glasvezelabonnementen gaat omzetten naar de nieuwe. Dus dan vervalt de amino maar ook het analoge signaal.

Reageer