beantwoord

Amino defect glasvezel

• 22 september 2018
  • 12 reacties
  • 220 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren reageerde mijn animo ontvanger niet meer op de afstandsbediening. Ik heb vervolgens de stekker eruit gehaald en toen ik deze na een aantal minuten weer in het stopcontact stak kwam er geen enkele reactie van de ontvanger. Vandaag opnieuw geprobeerd na een nacht de ontvanger niet aangesloten te hebben maar nog steeds geen effect. Lijkt erop dat ie volledig defect is. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

mvg,

daan
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 oktober 2018, 11:42

Hoi Kuiphuisdah, wat gek dat je 'm nog niet hebt. Dat duurt inmiddels wel vrij lang. Goed dat je het aangeeft! Ik ben er voor je achteraan geweest, de ontvanger is onderweg en je ontvangt deze zo snel mogelijk. Hou je ons op de hoogte van of je 'm gekregen hebt?
Bekijk reactie

12 reacties

Door deze post op het forum.
Staat je klantnummer en postcode/huisnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
klantnummer heb ik inderdaad in mijn profiel gezet. Bedankt voor je snelle antwoord!
Geen dank, graag gedaan. 😊
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Kuiphuisdah, leuk dat je je vraag hier op het forum stelt en fijn dat je je klantnummer al in je profiel hebt gezet. Ik heb net een nieuwe amino voor je besteld in het systeem en die ontvang je morgen of overmorgen. Wil je het laten weten als je 'm hebt ontvangen en of daarmee alles weer werkt zoals het hoort? En mag ik je verder nog ergens bij helpen?
Reputatie 1
Hi Cindy,

super en bedankt! 🙂 ik laat het weten als die binnen is. Verder geen vragen hoor.

gr Daan
Reputatie 1
Beste Cindy,

tot op heden heb ik nog geen amino ontvanger ontvangen. Zou je kunnen kijken wat er mis is gegaan?

groeten, Daan
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Kuiphuisdah, wat gek dat je 'm nog niet hebt. Dat duurt inmiddels wel vrij lang. Goed dat je het aangeeft! Ik ben er voor je achteraan geweest, de ontvanger is onderweg en je ontvangt deze zo snel mogelijk. Hou je ons op de hoogte van of je 'm gekregen hebt?
Reputatie 8
Badge +9
Hi Kuiphuisdah, ik hoop dat je de nieuwe amino inmiddels ontvangen hebt. Laat je het me weten, en ook als je nog vragen hebt?
Reputatie 1
Hoi Alexandra,

ja ik heb hem. Er blijkt ergens nog een ander adres van me in jullie systeem te zweven en daar was de ontvanger terecht gekomen. Ik zie echter bij mijn contactgegevens enkel mijn huidige adres staan. Weet jij hoe dit op te lossen is?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen, fijn dat je de nieuwe ontvanger inmiddels hebt! Wat lastig dat de ontvanger op een ander adres afgeleverd was. Ik heb hier direct naar gekeken, en zie inderdaad dat er een ander 'correspondentieadres' bij je instellingen staat. Dat lijkt me niet de bedoeling, en ik kan het voor je aanpassen 🙂 Ik stuur je een privébericht ter verificatie, zodat we dat in orde kunnen maken.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Kuiphuisdah, ik heb nog geen berichtje van je gehad. Als je reageert op mijn privébericht kan ik het adres voor je aanpassen. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi, ik zag je berichtje voorbij komen, dankjewel voor de gegevens! 🙂 Ik heb deze instelling eruit gehaald, zodat voortaan je huidige adres gebruikt wordt voor alles, zoals de bedoeling is. Als je nog vragen hebt, laat het me dan gerust weten.

Reageer