beantwoord

Amino defect

• 12 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Onze animo ontvanger van 7 jaar oud is ermee opgehouden. Kunt u ons een nieuwe sturen (een waarop we ook Netflix kunnen ontvangen)
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 13 oktober 2018, 22:35

Hier staan vragen en antwoorden over de overstap.
En een link naar gratis terugbellen.
Let goed op de diverse keuzes en gratis extra's bij de overstap. Het lijkt dat niet alle klantenservice medewerkers even goed op de hoogte zijn van de aparte voorwaarden bij deze overstap.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Holger, welkom op het Forum. Ik begrijp dat jouw amino het heeft begeven. Dat is niet fijn. Nu begrijp ik dat je graag een nieuwe ontvanger wil waar ook Netflix op kan. Nu kan dit niet zomaar. Je hebt namelijk nog een ouder abonnement, daardoor is het niet direct mogelijk om een ontvanger te sturen met Netflix. Uiteraard kan ik wel de amino voor je vervangen.

Wanneer je echt graag Netflix wilt, dan moeten we het hele abonnement omzetten naar de nieuwste vorm. Dat is zeker mogelijk en gaat ook gebeuren in de toekomst. Wat er allemaal gaat gebeuren lees je in dit topic Dus wanneer je dit in gang wil zetten, dan help ik je daar graag bij, anders vervang ik de amino graag voor je.
Dag Bart,
dank voor je reactie.
Zet de overgang maar in werking!
hoor graag wanneer dit gebeurt.
dank,
holger
Hier staan vragen en antwoorden over de overstap.
En een link naar gratis terugbellen.
Let goed op de diverse keuzes en gratis extra's bij de overstap. Het lijkt dat niet alle klantenservice medewerkers even goed op de hoogte zijn van de aparte voorwaarden bij deze overstap.
https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Reputatie 8
Badge +11
Ik wil het zeker graag voor je in gang zetten, het lijkt mij wel verstandiger inderdaad zoals nelly jacoba ook aangeeft om eerst even goed in te lezen. Daarna wil ik ook nog graag bespreken. Je mag je nummer op de website achterlaten, mijn collega belt je dan zo snel mogelijk om alles te bespreken. Uiteraard mag je zelf ook bellen met 088-7650087. ik denk dat dat de snelste weg is.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je de informatie tot je kunnen nemen holger? Heb je er nog vragen over? Of heb je misschien zelfs al contact gehad? Ik hoor het graag.

Reageer