beantwoord

Amino aansluiten, server niet bereikbaar SmartTV

• 27 maart 2019
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Animo A140 geinstaleerd, server van SmartTV niet meer bereikbaar.
Enig idee wat er mis gaat?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 28 maart 2019, 18:50

Hoe is de tv verbonden met het internet via wifi of bedraad? Ingeval bedraad dan heb je twee gescheiden utp kabels nodig 1 vanuit poort 2 naar de Amino en vanaf een router naar de TV zelf?

En net als Enterprise de vraag werken andere apps op je Smart TV wel?
Krijg je de foutmelding met elke website?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Keiler, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu heb je de Amino geïnstalleerd, deze werkt echter niet omdat de server van de SmartTV niet bereikbaar is? De amino is aangesloten op een SmartTV? Want als dat het geval is vermoed is dat de tv niet op de juiste source staat. Deze kun je aanpassen door middel van de sourceknop op de afstandsbediening van de tv. Deze moet denk ik naar HDMI veranderd worden.

De SmartTV vind vermoedelijk geen server omdat deze niet verbonden is met de tv. Ik hoor graag of het lukt.
Hallo Bart,

de SmartTV werkt prima op de animo en ik heb prima beeld.
Echter als ik via de Smarttv naar de webbrowser ga om op internet te gaan geeft hij de foutmelding "Server niet bereikbaar"
De TV is wel verbonden met het internet en de verbinding is ook goed.
Reputatie 8
Badge +19
Hallo Bart,

de SmartTV werkt prima op de animo en ik heb prima beeld.
Echter als ik via de Smarttv naar de webbrowser ga om op internet te gaan geeft hij de foutmelding "Server niet bereikbaar"
De TV is wel verbonden met het internet en de verbinding is ook goed.

Werken andere apps wel op de smart TV..?
Hoe is de tv verbonden met het internet via wifi of bedraad? Ingeval bedraad dan heb je twee gescheiden utp kabels nodig 1 vanuit poort 2 naar de Amino en vanaf een router naar de TV zelf?

En net als Enterprise de vraag werken andere apps op je Smart TV wel?
Krijg je de foutmelding met elke website?
Reputatie 8
Badge +11
Nu heb ik de situatie duidelijk. Je kan op de smartTV geen internet gebruiken. Nu ben ik net als de heren hierboven heel erg benieuwd of de andere apps op de tv wel werken? En of welke manier deze verbonden is met het internet? Via de WiFi of met de kabel?

Reageer