beantwoord

Amino A140 werkt niet

• 12 januari 2019
  • TV
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

vanmiddag wilde ik de TV aanzetten, maar mijn Amino kastje is met geen mogelijkheid aan ge krijgen. Ik heb alle resets die ik kon vinden al gedaan. De afstandsbediening werkt wel. Zeer waarschijnlijk is de Amino zelf kapot. Hoe kan ik een vervangende Amino toegestuurd krijgen ?
icon

Beste antwoord door J.H.Wiggers 16 januari 2019, 18:36

Dag Jasper,
het is opgelost hoor: de adapter was kapot. Nieuwe direct maandag toegestuurd en dinsdag ontvangen.
Mijn vrouw heeft een twitterbericht gestuurd zaterdagavond, waarop ze een reactie kreeg en zondag (nog net op tijd omdat er binnen 16 uur gereageerd dient te worden) konden we tot de conclusie komen dat de adapter kapot was. Daarvoor moest ik hem wel zelf doormeten. Gelukkig had ik de mogelijkheid !!
Al met al vind ik wel dat jullie slecht bereikbaar zijn. Een telefonische helpdesk die in het weekend na zaterdag 17.00 uur niet meer bereikbaar is, vind ik niet echt klantvriendelijk. En ook per email is geen contact mogelijk. Dit "forum" is - naast een twitterbericht - zo ongeveer de enige mogelijkheid om op die momenten een probleem te melden.
Via dit Forum volgt jullie reactie 2 dagen nadat ik mijn eerste bericht heb geplaatst.
Gelukkig was de reactie via Twitter sneller ! Mensen die echter niet twitteren of een adapter niet zelf kunnen doormeten, hebben niet zo snel weer beeld op de TV. En dat is dus eigenlijk een kwalijke zaak.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum @J.H.Wiggers. Dat klinkt inderdaad alsof de Amino defect is, ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad via een andere weg en dat daarbij al een vervangende ontvanger is toegestuurd. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Dag Jasper,
het is opgelost hoor: de adapter was kapot. Nieuwe direct maandag toegestuurd en dinsdag ontvangen.
Mijn vrouw heeft een twitterbericht gestuurd zaterdagavond, waarop ze een reactie kreeg en zondag (nog net op tijd omdat er binnen 16 uur gereageerd dient te worden) konden we tot de conclusie komen dat de adapter kapot was. Daarvoor moest ik hem wel zelf doormeten. Gelukkig had ik de mogelijkheid !!
Al met al vind ik wel dat jullie slecht bereikbaar zijn. Een telefonische helpdesk die in het weekend na zaterdag 17.00 uur niet meer bereikbaar is, vind ik niet echt klantvriendelijk. En ook per email is geen contact mogelijk. Dit "forum" is - naast een twitterbericht - zo ongeveer de enige mogelijkheid om op die momenten een probleem te melden.
Via dit Forum volgt jullie reactie 2 dagen nadat ik mijn eerste bericht heb geplaatst.
Gelukkig was de reactie via Twitter sneller ! Mensen die echter niet twitteren of een adapter niet zelf kunnen doormeten, hebben niet zo snel weer beeld op de TV. En dat is dus eigenlijk een kwalijke zaak.
Reputatie 7
Badge +9
Goed om te lezen dat het is opgelost met de nieuwe adapter! Ik snap dat je als het niet werkt snel contact wilt met de klantenservice, maar we zijn niet 24/7 bereikbaar inderdaad. Daarbij ben je altijd afhankelijk van de drukte, als het drukker is kan het via alle opties zijn dat je niet direct een antwoord kunt krijgen. Maar zoals je gemerkt hebt zal je altijd een antwoord krijgen.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer