beantwoord

Amino a140 sateliet?

• 7 juli 2014
  • 4 reacties
  • 274 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds een paar dagen het doe het zelf pakket ontvangen alleen wordt mijn abonnement de 24e van deze maand geactiveerd.

Uiteraard heb ik de doos al doorgespit en kwam bij de TV ontvanger tot een vraag: Kan ik er satelliet tv op bekijken?
icon

Beste antwoord door Enterprise 7 juli 2014, 21:06

Ik heb sinds een paar dagen het doe het zelf pakket ontvangen alleen wordt mijn abonnement de 24e van deze maand geactiveerd.

Uiteraard heb ik de doos al doorgespit en kwam bij de TV ontvanger tot een vraag: Kan ik er satelliet tv op bekijken?

Ik denk het niet, tenzij er een DVB-S (satellite) aansluiting op zit.
Volgens mij is dat niet het geval en heeft de Amino alleen een DVB-C (cable) aansluiting (naast de TV-ethernet aansluiting uiteraard).
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Ik denk het niet, tenzij er een DVB-S (satellite) aansluiting op zit.
Volgens mij is dat niet het geval en heeft de Amino alleen een DVB-C (cable) aansluiting (naast de TV-ethernet aansluiting uiteraard).
Reputatie 1
Dank voor je snelle antwoord, ik ben benieuwd!
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan... 😉
Reputatie 1
ik heb het ook geprobeerd, om mijn dreambox te koppelen op de animo, maar is mij niet gelukt, dus nu beide gesplitst aangesloten via hdmi op een audio video 5.1 versterker, en dat werkt redelijk goed, moet alleen de optical kabel nog aanpassen en alles via 1 kanaal naar de tv

Reageer