beantwoord

Amino a140 loopt vast

• 13 juli 2017
  • 9 reacties
  • 291 keer bekeken

Hallo,

Mijn Amino a140 heeft de irritante gewoonte om steeds opnieuw op te starten. Als ik de tv aanzet, start de box soms een keer of 8 opnieuw op. Ook als ik van zender wil veranderen start de box regelmatig opnieuw op om vervolgens steeds opnieuw naar Ned 1 te springen. Resetten van de box heeft niet geholpen. Wat kan ik nog meer doen behalve ongewenst verplicht naar Ned 1 kijken? ;)

Met vriendelijke groet,
Infe Rekveld
icon

Beste antwoord door Ingeltje01 9 augustus 2017, 09:03

Hoi,
De ontvanger is binnen en alles doet het weer zoals het hoort 😊

Met vriendelijke groet,
Inge Rekveld
Bekijk reactie

9 reacties

Eventueel een keer de stekker eruit halen en zien wat er dan gebeurd. Heeft dat geen resultaat wachten tot webcare het oppikt lijkt tijd voor vervanging.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Inge, dat is geen manier van TV kijken. Goed dat je hier om advies vraagt. Kan je mij uitleggen hoe je de box gereset hebt? Heb je dit gedaan door de stroom van het apparaat af te halen of door de software opnieuw in te laden? Dit laatste kan je doen via het menu bij 'instellingen', 'systeem' en dan bij 'software update' ja en dan kiezen voor uitvoeren. Mocht dit niet werken, dan wil ik je ontvanger gaan omruilen.
Hoi Wieger,

Heb beide afgelopen tijd meerdere malen geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Groetjes Inge
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Inge, bedankt voor de inspanning. Jammer dat het geen effect heeft als de software update. Zoals Wieger al voorlegde gaan we het exemplaar vervangen voor een nieuwe. Je mag ervan uitgaan dat hij begin volgende week wordt afgeleverd door PostNL. Wil je een seintje geven als het allemaal weer werkt?
Top!! Dank je wel.

Groetjes Inge
Hallo Michael,

Helaas is er nog geen nieuwe ontvanger binnen gekomen ..

Met vriendelijke groet,
Inge
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Inge, wat balen dat je nieuwe TV ontvanger nog niet binnen is. Die had allang binnen moet zijn ja. Het lijkt erop alsof de ontvanger onderweg verloren is gegaan. Daarom heb ik nogmaals een bestelling voor je gedaan. Excuses hiervoor.
Hoi,
De ontvanger is binnen en alles doet het weer zoals het hoort 😊

Met vriendelijke groet,
Inge Rekveld
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Inge. 😃

Reageer