beantwoord

Amino A140

• 27 december 2018
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Sinds een week of twee knippert het rode lampje als de tv uitstaat. Sinds gisteren krijg ik geen beeld meer als ik HDMI3 selecteer voor directe TV.
Resetten van de Amino A140 heb ik ook al gedaan, zonder resultaat.
Programma's terugkijken of direct kijken via NLziet gaat wel.
Wat kan het probleem zijn met de ontvangst via Amino A140?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 januari 2019, 14:06

Dat is erg jammer. MAar dan zit daar het probleem ook niet. Omdat Terugkijken wel werkt, krijgt de Amino wel iets van een tv-signaal, echter niet het volledige. Ik vermoed dat het misgaat in de Amino. Ik heb je dan ook een nieuwe opgestuurd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Ik hoor graag of je met deze weer normaal tv kan kijken.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de Amino al gereset
Wel 3 keer, zonder resultaat
Reputatie 8
Badge +18
Vul je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode en huisnummer dat ziet webcare wie je bent als ze besluiten om de Amino te vervangen
Klantnummer heb ik ingevuld in het forumprofiel.
Postcode en huisnummer zet ik er ook in onder extra informatie.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Snijders, wat irritant dat je geen beeld hebt. Dat kan ik mij goed voorstellen. Je geeft aan wel te kunnen terugkijken. Resetten van de Amino helpt niet. Ik ben nu heel benieuwd of je het glasvezelmodem al eens opnieuw hebt opgestart. Maakt dat nog verschil? En welk type glasvezelmodem heb je? Ik hoor het graag, dan kan ik de vervolgstappen bepalen?
Hoi Bart,
Ik heb alle stekkers uit kastjes en stopcontacten gehaald. Ook dat heeft niet geholpen.
Mijn glasvezelmodem is van packetfront.
Reputatie 8
Badge +12
Dat is erg jammer. MAar dan zit daar het probleem ook niet. Omdat Terugkijken wel werkt, krijgt de Amino wel iets van een tv-signaal, echter niet het volledige. Ik vermoed dat het misgaat in de Amino. Ik heb je dan ook een nieuwe opgestuurd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Ik hoor graag of je met deze weer normaal tv kan kijken.

Reageer