beantwoord

Amino 540 krijgt kuren

• 13 februari 2017
  • 7 reacties
  • 520 keer bekeken

Gisteren wilde de Amino 540 pas starten na een reset door 5 minuten de stroom eraf te halen. voorlopig doet hij het weer.
Deze Amino hoorde oorspronkelijk bij een lijbrandt aansluiting die in 2014 is omgezet naar een Telfort abonnement.
De Amino is door mij betaald
vraag 1
wanneer de Amino 540 definitief de geest geeft kan ik dan een vervangend exemeplaar krijgen?
zo nee wat is het alternatief?
vraag 2
Hoe krijg ik dan de bestaande opnames er af?
icon

Beste antwoord door Leon 16 februari 2017, 10:29

Hoi HBPC, welkom op ons forum!

Dat is balen, maar gelukkig heb je 'm voor nu weer aan de praat gekregen dus! :)

Van de Amino 540 hebben we helaas helemaal niets meer liggen in het magazijn. Als alternatief kan ik je de Amino 140 toesturen die je in bruikleen kunt gebruiken en daarbij zet ik het opnemen pakket dan gratis voor je aan zodat je kunt blijven opnemen.

Wat de huidige opnames betreft die nu op de 540 staan, die zijn er niet af te halen. In het geval dat je gebruik maakt van het opnemen pakket dan staan de opnames in de cloud en zullen ze behouden blijven wanneer een tv-ontvanger wordt vervangen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Dat is balen, maar gelukkig heb je 'm voor nu weer aan de praat gekregen dus! :)

Van de Amino 540 hebben we helaas helemaal niets meer liggen in het magazijn. Als alternatief kan ik je de Amino 140 toesturen die je in bruikleen kunt gebruiken en daarbij zet ik het opnemen pakket dan gratis voor je aan zodat je kunt blijven opnemen.

Wat de huidige opnames betreft die nu op de 540 staan, die zijn er niet af te halen. In het geval dat je gebruik maakt van het opnemen pakket dan staan de opnames in de cloud en zullen ze behouden blijven wanneer een tv-ontvanger wordt vervangen.
Mijn Amino digitale ontvanger doet het niet meer! Wat kan ik doen? Help! Het is zaterdagochtend!

Gisteren wilde de Amino 540 pas starten na een reset door 5 minuten de stroom eraf te halen. voorlopig doet hij het weer.
Deze Amino hoorde oorspronkelijk bij een lijbrandt aansluiting die in 2014 is omgezet naar een Telfort abonnement.
De Amino is door mij betaald
vraag 1
wanneer de Amino 540 definitief de geest geeft kan ik dan een vervangend exemeplaar krijgen?
zo nee wat is het alternatief?
vraag 2
Hoe krijg ik dan de bestaande opnames er af?
Wat is "het opnemen pakket"?

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen truitjes, welkom op ons forum!

Dat is goed balen zeg! 😞 Doet ie helemaal niets meer of krijg je een foutmelding in beeld? Vertel me iets meer zodat ik je goed verder kan helpen.

Met het Opnemen pakket kun je (heel verrassend :8) programma's opnemen. Dit is interessant voor klanten die een tv-ontvanger gebruiken die geen eigen hardeschijf ingebouwd heeft. Eigenlijk heeft alleen de Amino 540 dat. Overigens is het Opnemen pakket ook interessant voor Amino 540 gebruikers omdat je met het Opnemen pakket meerdere programma's tegelijkertijd kunt opnemen en ook op hetzelfde tijdstip. Daarbij staan de opnames veilig in een cloud opgeslagen waardoor je de opnames ook niet kwijt bent wanneer de Amino 540 defect is. Voor het opnemen pakket betaal je € 5,- per maand.
Hoi Leon,

Dank voor de vlotte reactie,

De amino 540 vervangen door de Amino 140 in bruikleen met een kostenloos opnemen pakket is een goede oplossing.
Hoe regelen we dit verder?
Goedemorgen,
Mijn amino 540 begint het inmiddels ook te begeven. Deze is uit 2011 nog gekocht via XMS. Zowel het beeld en geluid vallen regelmatig weg en komen alleen terug als ik het toestel van de stroom haal. Als het kastje goed is opgewarmd blijft hij wel stabiel maar ik verwacht dat dit niet lang meer duurt.
Kunnen jullie wat voor me betekenen?
mvg
Ik had nog een andere vraag, namelijk online tv kijken op de laptop maar ik zie dat dit niet kan met mijn huidige abonnement. Is het een optie dat ik overstap naar een nieuw vergelijkbaar abo waarbij het tv kastje gelijk wordt meegenomen. Uiteraard graag met mijn huidige settings en kosten.

Reageer