beantwoord

amino 140a rood lampje knippert

• 30 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 474 keer bekeken

Ik heb een Amino 140a staan. Sinds gisteren blijft het rode lampje knipperen. Verder doet hij niks meer. Alles al geprobeerd. Stekker eruit en na lange tijd er weer in. Ook icm de resetknop gedaan. Werkt ook niet. Is de decoder kapot of zou het aan de adapter kunnen liggen. Ik heb hier meer over gezien/gelezen alleen niet met deze 140a. Maar ik heb geen andere dus kan het niet testen. Iemand een idee wat verder te doen/proberen. Ik hoor het graag.

Mvg Jasper
icon

Beste antwoord door Jasper Faase 30 augustus 2016, 14:38

Opgelost. Dank Telfort voor de snelle reactie en service. Mvg Jasper
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Opgelost. Dank Telfort voor de snelle reactie en service. Mvg Jasper
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Jasper, bedankt dat je even laat weten dat het is opgelost. Ik neem aan dat je een nieuwe Amino van ons ontvangt?
Sinds vanmorgen hebben wij hetzelfde probleem met onze Amino A140, gisterenavond deed hij het nog normaal. Nu dus het rode lampje dat knippert, geen beeld en achterop de decoder ook geen netwerklampjes. Zijn dus ook bang dat de Amino kapot is. Hoe kunnen wij een nieuwe ontvangen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Joepie3107, wat vervelend dat je Amino het heeft begeven. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.