beantwoord

Amino 140 defect

• 23 mei 2017
  • 7 reacties
  • 557 keer bekeken

Vandaag is mijn Amino140 overleden. Het powerlampje brandt niet en herstarten etc. (alles uit de probleemoplosser) levert geen resultaat op. Het apparaat is doorgaans warm ivm met standby maar nu koud en gaat niet aan. Ook via ipad niet te benaderen. Aangezien ik nog wel van het TV abonnement gebruik wil maken aan Telfort de vraag of er een vervangend apparaat gestuurd kan worden of wellicht is er een andere oplossing voorhanden. Slechte timing overigens net voor een lang Hemelvaartweekend. maar timing zal nooit goed zijn..
icon

Beste antwoord door Stephen 24 mei 2017, 10:03

Hallo hsnijders, welkom op het forum! Aangezien het niet duidelijk is of heet aan de adapter of Amino ligt stuur ik je een nieuwe Amino met adapter. Zodra je deze hebt ontvangen kun je ons dan kenbaar maken welke van de twee de boosdoener is? De nieuwe adapter met Amino ontvang je binnen enkele dagen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wellicht is de adapter alleen maar defect, heb je een zelfde soort adapter ergens liggen.
Nee helaas
Reputatie 8
Badge +17
Dan is het even wachten op webcare Telfort tot die je topic oppakken
Reputatie 8
Badge +16
Hallo hsnijders, welkom op het forum! Aangezien het niet duidelijk is of heet aan de adapter of Amino ligt stuur ik je een nieuwe Amino met adapter. Zodra je deze hebt ontvangen kun je ons dan kenbaar maken welke van de twee de boosdoener is? De nieuwe adapter met Amino ontvang je binnen enkele dagen.
Prima, dank voor de snelle reactie!
Dank, alles werkt weer. De adapter was de boosdoener. De nieuwe amino lijkt ook beter om te gaan met het signaal, minder haperingen. Dank voor het oplossen en de service.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en fijn dat het is opgelost.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt!

Reageer