Alles staat op rood

• 25 september 2016
  • 8 reacties
  • 415 keer bekeken

Ik heb een m540 Amino, en sinds kort staan alle lampen op rood.
Heb een reset gedaan (met naald knop achterop het app en gelijk de stroom erop) en dan werkt hij even.
Andere kabel gebruikt en alles geformatteerd en opnieuw ge-update maar storing blijft.

Ik ben bang dat ik iets anders moet gaan regelen of kan ik nog iets doen?

Willem

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je zou de klantenservice kunnen bellen die zijn op zondagen open voor iTv vragen tot 17.00 uur in keuzemenu toets 2
Heb ik van de week gebeld maar omdat ik deze box wat langer heb (van vorige provider) kunnen ze mij niet helpen
Reputatie 8
Badge +17
Dan zul je tot na het weekend moeten wachten totdat webcare Telfort weer aanwezig is op het forum, het lijkt me dat je ontvanger kaduuk is
Ben er ook bang voor, maar eerst zeker weten voor ik hem weg doe.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Willem, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Indien je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens Willem. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen met de Amino M540. Ik heb begrepen dat je al een Amino 140 van ons hebt ontvangen. Functioneert deze wel naar behoren?
Goede middag,

Ja deze Amino 140 werkt goed, geen problemen.
Ik snap dat Telfort weinig kan doen omdat ik mijn m540 van de vorige provider gekocht heb. Mijn vraag was echter; kan ik mijn box m540 zelf of laten repareren.
Ik vindt het zonde als ik, met misschien wel een simpele handeling, iets goeds weg ga gooien. Is hij niet meer te repareren dan heb ik pech en zal ik een tweede Amino 140 moeten regelen en mijn opnames in de Cloud moeten bewaren.
Reputatie 8
Badge +7
Goede middag,

Ja deze Amino 140 werkt goed, geen problemen.
Ik snap dat Telfort weinig kan doen omdat ik mijn m540 van de vorige provider gekocht heb. Mijn vraag was echter; kan ik mijn box m540 zelf of laten repareren.
Ik vindt het zonde als ik, met misschien wel een simpele handeling, iets goeds weg ga gooien. Is hij niet meer te repareren dan heb ik pech en zal ik een tweede Amino 140 moeten regelen en mijn opnames in de Cloud moeten bewaren.

Bedankt voor je reactie. Helaas kan ik je daarop geen antwoord geven. Wij leveren er geen ondersteuning op en hebben geen contact met partijen die de Amino kunnen repareren. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Reageer