Ik heb van Telfort een aanbieding gekregen voor "alles in één". Daar heb ik op zich wel belangstelling voor, maar ik ben bang dat mijn lijnsnelheid van max. 14Mb te mager is. Volgens de postcodecheck is er geen probleem. Ik heb nu een redelijk probleemloze internetverbinding via Telfort. Dat wil ik graag zo houden.
Wie heeft ervaringen met Interactieve TV, internet en bellen over een lijn die max 14Mb levert?
Bedankt!
Beste antwoord door Enterprise
14 Mbps is in theorie voldoende voor een alles-in-één pakket.
Maar het ligt eraan in hoeverre je prijs stelt op een zo hoog mogelijke downloadsnelheid.
iTV op één toestel in SD (standaard digitaal) verbruikt ca. 4 Mbps van je verbinding en (indien gewenst) HD (high definition) trekt zo'n 8 Mbps.
Op twee TV's moet je dus rekening houden met het dubbele.
In geval van twee maal HD-TV kom je dus al tekort aan bandbreedte en Telfort zal zo'n aanvraag dus ook niet honoreren.
Aan de hand van bovenstaande kan je dus zelf zien wat je overhoudt aan internetsnelheid.
Bekijk reactie
Maar het ligt eraan in hoeverre je prijs stelt op een zo hoog mogelijke downloadsnelheid.
iTV op één toestel in SD (standaard digitaal) verbruikt ca. 4 Mbps van je verbinding en (indien gewenst) HD (high definition) trekt zo'n 8 Mbps.
Op twee TV's moet je dus rekening houden met het dubbele.
In geval van twee maal HD-TV kom je dus al tekort aan bandbreedte en Telfort zal zo'n aanvraag dus ook niet honoreren.
Aan de hand van bovenstaande kan je dus zelf zien wat je overhoudt aan internetsnelheid.