Alles-in-1 basispakket - nieuwe download en upload snelheid

• 21 januari 2012
  • 10 reacties
  • 4120 keer bekeken

Badge +1
Weet niet of dit bericht in de juiste rubriek staat :lol:

Hallo Allemaal,

Ik lees net op de site van Telfort het volgende :

Alles-in-1 basispakket van Telfort
Een supercompleet basispakket met internet, interactieve TV en vast bellen. Je krijgt alles in huis wat je nodig hebt, de eerste 12 maanden voor maar € 37,50 per maand. En tijdelijk met gratis monteur!

Supersnel internet tot 25 Mb/s
Met Internet Standaard krijg je meer dan genoeg internetsnelheid voor de veeleisende internetter.
Ideaal voor downloaden, online video's kijken en online gamen
Draadloos modem t.w.v. € 139,- gratis in bruikleen
Modem als beste getest door de Consumentenbond
Meer over Internet Standaard

Interactieve TV
Een compleet aanbod voor digitale televisie in haarscherpe kwaliteit.
Ruim 50 digitale tv- en radiozenders
Live tv pauzeren
Harddisk recorder gratis in bruikleen
Programma Gemist voor Nederland 1, 2 en 3
Videotheek Thuis: 3000 films en series vanaf € 0,99
Meer over Interactieve TV

Vast bellen
Goedkoop bellen en gebeld worden met je eigen huistelefoon.
Onbeperkt bellen naar vaste nummers in Nederland voor maar 5 cent per gesprek
Goedkoop bereikbaar zijn voor familie en vrienden
Zeer lage buitenlandtarieven
Gratis Voicemail
Meer over vast bellen

Tijdelijk gratis monteur

Profiteer nu van een gratis monteur die het hele Alles-in-1 pakket voor je installeert.
De monteur komt wanneer het jou het beste uitkomt: overdag, 's avonds of in het weekend
Normaal € 50,-. Nu tijdelijk gratis!
Meer over de gratis monteur

------------------------------------------------------------------------------

Maken klanten die al een 3 in 1 pakket hebben ( Internet - Bellen - I tv ) ook gebruik van de nieuwe internetsnelheid ? ( met een Internet Plus max 20 mb )

Als dit niet zo is , kunnen deze klanten gebruik maken van het nieuwe Alles-in-1 basispakket ?
Zijn hier "wijzigingskosten" aan verbonden ?
Klopt het ook dat men een Nieuw Jaarcontract aangaat?
Nieuw Modem ? of bestaand ( zyxel,zie foto) behouden?
Extra zenderpaket(ten) behouden ?

Bedankt alvast voor de Antwoorden.

10 reacties

Badge
Als je zeker weet dat je nog een 20/1 abbo hebt en vdsl is leverbaar bij jou kun je als het goed is je contract met een jaar verlengen en dan word je over gezet op vdsl met de daarbij voor jou haalbare snelheid.
Als je al een 2812 hebt denk ik niet dat je daar weer een nieuwe 2812 voor zult krijgen aangezien je al zo'n modem hebt.
Alles blijft verder het zelfde (op de mogelijke snelheid na) en waarschijnlijk krijg je het nieuwe actietarief.

Maar als ik verder alles wat je zegt zo bekijk weet je dan zeker dat je nog het 20/1 abbo hebt?

Plaats hier eens je dsl line status (liefst even tussen code.
Hier kom je bij na inloggen op modem en dan maintenance, diagnostic, dsl line en dan dsl line status
Badge +1
Als je zeker weet dat je nog een 20/1 abbo hebt en vdsl is leverbaar bij jou kun je als het goed is je contract met een jaar verlengen en dan word je over gezet op vdsl met de daarbij voor jou haalbare snelheid.
Als je al een 2812 hebt denk ik niet dat je daar weer een nieuwe 2812 voor zult krijgen aangezien je al zo'n modem hebt.
Alles blijft verder het zelfde (op de mogelijke snelheid na) en waarschijnlijk krijg je het nieuwe actietarief.

Maar als ik verder alles wat je zegt zo bekijk weet je dan zeker dat je nog het 20/1 abbo hebt?

Plaats hier eens je dsl line status (liefst even tussen code.
Hier kom je bij na inloggen op modem en dan maintenance, diagnostic, dsl line en dan dsl line status

wat is een 20/1 abonnement ?
wat is vdsl ?
wat is sdl line status ?

ben niet bekent met die termen :shock:
Badge
Als je even doet wat er in de laatste regels staat van mij post over dsl line status en hoe je daar komt kan er al een paar van je vragen beantwoord worden.

mvg Rob
Badge +1
snap gewoon niet wat je allemaal bedoel.
Badge
Ok ga eerst een simpele vraag stellen.
Welke kleur heeft het DSL lampje op je modem?
Badge +1
Ok ga eerst een simpele vraag stellen.
Welke kleur heeft het DSL lampje op je modem?

Groen.
Badge
Groen dsl lampje betekend dat je op het vdsl netwerk zit.
Je hebt dus geen 20Mb abbo maar al het 25Mb abbo.
Ik had dit eigenlijk al verwacht aangezien je (als ik het goed onthouden heb) sind november vorrig jaar itv hebt afgenomen.

mvg Rob
Badge +1
ooh ok ,

dus dan maak ik al gebuik van de nieuwe snelheid ? #-o #-o
Badge
Als je zoals je aangeeft het 2812 modem hebt en dsl brand groen is mijn antwoord ja.
Badge +7
ooh ok ,

dus dan maak ik al gebuik van de nieuwe snelheid ? #-o #-o

U maakt zeker gebruik van de nieuwe snelheid. U haalt op dit moment het maximale uit uw verbinding. :)
[attachment=0:105q2q96]rvdl.JPG[/attachment:105q2q96]
Henk

Reageer