beantwoord

Al weer geen Analoge TV

• 17 augustus 2017
  • 20 reacties
  • 366 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Het is nog geen 5 mnd geleden dat ik dit probleem had.
ik heb weer geen analoge tv wel kan ik gebruik maken van de andere diensten.
Ik hoop dat jullie mij hier mee weer kunnen helpen, ik hoop dat jullie nu een oplossing hebben die de probleem voor een langere tijd weg blijft.
:@

zie ook:
https://forum.telfort.nl/tv-338/geen-analoge-tv-65572/index1.html#post548482
icon

Beste antwoord door Stezie 29 augustus 2017, 17:09

metingen zijn gedaan en de modem is vervangen door de netwerkbeheerders.
Guidion heb ik afgebeld met de mededeling dat de netwerkbeheer dit al gedaan heeft.

Ik begrijp uit de SMS dat er aan de storing nog word gewerkt.
Wat ze dan nog aan het uitzoeken zijn weet ik niet.

Maar wat ik van de netwerkbeheer begrijp is dat de modem zo als het nu is telkens maar 5 mnd mee gaat.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik heb de modem uitgezet voor ongeveer 30 seconde
alles kwam weer op behalve de analoge tv:@
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, wat vervelend dat analoge TV het weer niet doet. Je hebt echt alle stappen uitgeprobeerd zoals testen met andere COAX kabel? Brandt het analoog lampje ook op het modem? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 2
Badge
Ik heb alles net als de vorige keren gecontroleerd. En dat lampje gaat niet branden. Dat was de vorige keren toen ook.
Reputatie 2
Badge
Deze lampjes heb ik
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, excuses voor de late reactie. Ik heb zojuist een ticket aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen twee werkdagen contact met jou op. Laat je even weten wanneer je bent gebeld? Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
Badge
Ze zijn mij vergeten te bellen denk ik.
als ik het zo bekijk zijn de 2 dagen al bijna om. :@:@
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, dit klopt inderdaad. Ik ga voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en kom er binnen 24 uur op terug.
Reputatie 2
Badge
Beste Stephen,
Ik hoop dat er al iets meer bekend is. 😠
Reputatie 2
Badge
En Stephen, de 24 uur zijn om.
en ik heb niemand gezien aan de deur, ook heeft niemand mij gebeld en ik heb ook geen mail ontvangen.
wat ik allemaal wel raar vind want je geeft zelf aan dat je binnen 24 uur zou reageren
:@:@:@:@:@
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, mijn excuses voor de late reactie. Helaas had ik het ticket dat ik had aangemaakt verkeerd ingeschoten. Als het goed is ben je al gebeld en wordt je modem morgen vervangen. Kun jij dit bevestigen?
Reputatie 2
Badge
En wat gaat het weer lekker.
De des betreffende afspraak is door Telfort gecanceld
Dit omdat ik een packerdfront zou hebben hangen.
Deze is al enigetijd geleden al vervangen door een Hybrid.

Graag wil ik dan ook dat mijn probleem toch op welke manier dan ook als nog word uitgevoerd.
En ik hoop ook dat Telfort met een goede oplossing nu gaat komen en mijn niet weer ergens mee blij maakt met wat er dan toch niet gaat komen
:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Reputatie 2
Badge
Vandaag komen ze metingen doen en donderdag word de modem vervangen
als dit niet veranderd in de tussen tijd
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, laat je donderdag dan even weten of het probleem is opgelost na het vervangen van het modem? Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Badge
metingen zijn gedaan en de modem is vervangen door de netwerkbeheerders.
Guidion heb ik afgebeld met de mededeling dat de netwerkbeheer dit al gedaan heeft.

Ik begrijp uit de SMS dat er aan de storing nog word gewerkt.
Wat ze dan nog aan het uitzoeken zijn weet ik niet.

Maar wat ik van de netwerkbeheer begrijp is dat de modem zo als het nu is telkens maar 5 mnd mee gaat.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het modem al is vervangen. Wil je echt niet overstappen naar de nieuwe propositie? 😛
Reputatie 2
Badge
Beste Stephen,

Ik denk niet dat ik jouw begrijp met wat mij nu wilt uitleggen
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, dat klopt ik had het duidelijker moeten uitleggen, excuses. Je maakt nog gebruik van een oud type glasvezel abonnement. Wellicht dat je een overstap naar het nieuwe type glasvezel ziet zitten. Nadeel is wel dat het analoge signaal niet beschikbaar is. Voor meer informatie zie onderstaande link.

[Tips van Telfort] Vergelijk ons oude en nieuwe glasvezelabonnement
Reputatie 2
Badge
Stuur mij maar een totale overzicht met wat ik nu heb en met wat ik krijg in de nieuwe.
En dan zal ik er over nadenken.

1 min punt is dat ik dan wel een jaarcontract krijg en geen weg terug is.
dan geven jullie eigenlijk mee aan dat ik dan moet over stappen naar een ander als ik het oude terug wil.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Stezie, ik heb voor je gekeken. Als je overstapt met het hudige pakket dat je nu hebt dus:
  • Alles-in-1 extra glasvezel
  • Bellen Onbeperkt Vast en Mobiel
  • Tweede telefoonnummer
  • Opnemen pakket via CombiVoordeel

Dan kom je uit om een bedrag van maandelijks 62,50 euro
Het nadeel van dit pakket is dat het analoge signaal niet meer beschikbaar is. Je kunt inderdaad ook niet meer terug naar het oude pakket.
Reputatie 2
Badge
Dan als ik dit zo bekijk zie ik geen voordelen er mee met die nieuwe omgeving.
Alleen dat dan de signaal voor een tweede tv of meer dan weg is.

Reageer