beantwoord

Al jaren problemen met mijn tv ontvangst

• 18 april 2018
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Vanaf het moment dat ik de digitale tv ontvanger heb, heb ik al problemen met het ding. Het apparaat loopt gewoon regelmatig vast. Resetten van de modem helpt niet, opnieuw installeren van de software van de ontvanger helpt niet, de stroom van de ontvanger halen helpt niet.

Nu heb ik het weer. Ik heb dus de stroom weer even van de ontvanger gehaald. Dan werkt het een minuut of 10 goed en hops, loopt de boel weer vast. Volgens mij is dat ding altijd al defect geweest.

Ik moet wel zeggen dat ik nog altijd zo'n oude tv heb en dat de aansluiting dus gebeurt via een scart kabel. Maar dat zou voor de ontvanger zelf geen verschil moeten maken. Want zodra deze vast loopt, kan ik er niets meer mee. Ik kan hem niet uitzetten, wisselen van kanalen enzovoort.

Het moge duidelijk zijn. Ik heb hulp nodig.
icon

Beste antwoord door Stephen 19 april 2018, 14:16

Hallo Wolfske, wat vervelend dat je problemen evaart met de TV-ontvanger. Een nieuwe wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Wolfske, wat vervelend dat je problemen evaart met de TV-ontvanger. Een nieuwe wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Ik hoor dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert.
Oh, dat is wel heel mooi. Misschien dat ik dan nu voor het eerst sinds ik het apparaat kreeg ongestoord tv kan kijken *keeping my fingers crossed* 🙂.

Je hoort van mij *thumbs up*
Oh, dat is wel heel mooi. Misschien dat ik dan nu voor het eerst sinds ik het apparaat kreeg ongestoord tv kan kijken *keeping my fingers crossed* 🙂.

Je hoort van mij *thumbs up*

En de volgende keer eerder aan de bel trekken. Je hoeft niet jaren te blijven emmeren! :):)
Ik keek al heel lang niet echt meer tv. Maar mag tegenwoordig graag weer het een en ander kijken en nu was de irritatie op een hoogtepunt beland. Dus tijd om er wat aan te doen :D:D
Ter update. Tot nu toe doet de nieuwe tv ontvanger het uitstekend. Het lijkt ook wel of het ding sneller is als ik zap etc.

So far so good 🙂
Ter update. Tot nu toe doet de nieuwe tv ontvanger het uitstekend. Het lijkt ook wel of het ding sneller is als ik zap etc.

So far so good :-)

Dat klinkt goed!
Zo goed dat je nu ook tv gaat kijken? 😃
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden Wolfske! Fijn dat je tevreden bent met de nieuwe TV-ontvanger.

Reageer