beantwoord

Al één week geen analoog tv signaal op glasvezelmodem!

Ik heb dit al twee keer telefonisch gemeld bij telfort, maar sinds 26 april hebben wij geen radio en TV meer op de coax uitgang van de glasvezelmodem.

Ik ga wel weer een derde keer bellen, maar kunnen jullie aub dit probleem oplossen, zodat we de radio en tv weer kunnen gebruiken? Een als er toch een probleem is, informeer ons dan!

slechte zaak!
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 3 mei 2018, 13:05

Hallo hjTelfort, welkom op het forum! Wat rot dat je niet de informatie hebt gevonden over de storing die je wel had moeten vinden. Sorry daarvoor! Ik ben blij dat nelly de linkjes heeft doorgestuurd. In dit topic houdt mijn collega Rozemarijn je op de hoogte van de ontwikkelingen wat betreft de storing. Ik verwijs je daarvoor graag naar dat topic door.
Als je op dit moment verdere vragen hebt, dan beantwoord ik die graag.

Bekijk reactie

5 reacties

Zit je in deze regio?
https://forum.telfort.nl/tv-338/sinds-donderdag-geen-analoog-tv-signaal-meer-75649
https://forum.telfort.nl/tv-338/geen-fm-analoge-tv-dvb-c-in-bleiswijk-sinds-26-april-2018-75618
Ja!

Waarom maken jullie niet gewoon melding van deze storing op de website??? Jullie “ storingszoeker” meldt nog steeds dat er geen storing op mijn adres is. Daarmee is het probleem nog niet opgelost, maar is is in ieder geval minder erg dan klanten in ongewisse laten en doorverwijzen naar sociale media of dit forum waar ik liever niet opzit...
Ik ben klant, net als jij. Niet van Telfort, heb dus ook geen input in de website.
Maar je hebt wel gelijk! Had al lang bij de storingzoeker moeten staan.
Ik wilde je op die andere topics wijzen, omdat webcare daar updates zal geven.
Sorry, Dat kwartje viel bij mij pas nadat ik op enter had gedrukt. 😉
Reputatie 6
Badge +12
Hallo hjTelfort, welkom op het forum! Wat rot dat je niet de informatie hebt gevonden over de storing die je wel had moeten vinden. Sorry daarvoor! Ik ben blij dat nelly de linkjes heeft doorgestuurd. In dit topic houdt mijn collega Rozemarijn je op de hoogte van de ontwikkelingen wat betreft de storing. Ik verwijs je daarvoor graag naar dat topic door.
Als je op dit moment verdere vragen hebt, dan beantwoord ik die graag.

Reageer